Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הלחמת ריסים – כמה עובדות על ריסים

הלחמת ריסים. תמונה: pixabay

הכל על הלחמת ריסים וכיצד הופכים לפתרון המושלם והמומלץ ביותר לטיפוח והשגת המראה המשודרג

בשנים האחרונות הלחמת ריסים הפכו להיות הטרנד הלוהט בקרב נשים רבות אשר נולדו עם ריסים דלילים או לא מלאים באופן טבעי. כמו כן הטרנד הפך לנפוץ ונשים רבות מעבות ומאריכות את הריסים ובכך מדגישות את העיניים והופכות את המראה שלהן למשודרג ויפה. כיום ישנן לא מעט שיטות להלחמת ריסים… אך חשוב לציין, כי טיפול כזה או אחר של  הלחמה של הריסים צריך להיעשות רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה להלחמת ריסים וקיבלה תעודת סיום של קורס הלחמת ריסים מהאקדמיה שלמדה בה.

כמו כן, קיים הבדל באורך הריסים, כלומר הריסים הנמצאים באמצע יותר ארוכים מאלו בצדדים. דבר נוסף שראוי לציין כי הריסים נושרים בממוצע בין ריס לשלושה ריסים מדי יום- באופן קבוע ואינדיבידואלי לכל אחד. כמו כן  תפקיד הריסים הוא להרחיק לכלוך, אבק  וגורמים זרים מהעין שלנו. דבר נוסף שראוי לציין, כי הריסים נשארים כמו שהם ולא מושפעים מגיל ההתבגרות או מבעיות הורמונליות אחרות- הריסים גדלות בין ארבעה לחמישה חודשים. כמו כן חשוב לציין כי התהליך עצמו לא מסוכן ולא מכאיב, לעתים ישנה תחושה של אי נעימות מהתחושה של צריבה קלה מעת לעת תוך כדי פעולת ההלחמה. הטיפול נערך בדרך כלל כשעה וחצי עד שעתיים כאשר נדרש מהמטופלת לשכב ללא תזוזה ובעיניים עצומות. כל זאת נעשה כאשר מדביקים את הריסים התחתונים לחלק התחתון של העין כדי שלא יפריעו להלחמה. לאחר מכן מנקים היטב את הריסים העליונים, כאשר בעזרת מסרק מיוחד מפרידים את הריסים אחד אחד זה מזה. את ההלחמה מבצעים מהצד החיצוני אל הצד הפנימי, כאשר אחרי כל ריס מלאכותי אחד שמודבק לריס אמיתי מייבשים את ההדבקה וזאת בכדי למנוע מריסים סמוכים להיצמד. חשוב לציין כי ניתן להלחים עד ארבעים ריסים בכל אחת מהעיניים. התוצאה של הפעולה זה מראה משודרג ומושלם.

חשוב לציין שהריסים המלאכותיים מחזיקים עד חודשיים, ובדרך כלל מומלץ לבצע תיקון והלחמת ריסים או שזירה של הריסים כל שלושה שבועות ולכל המאוחר אחת לחודש. כמו כן, כאשר יש צורך להסיר את הריסים- חשוב מאוד לא לנסות להוריד אותם לבד- דבר העלול לגרום לנזק לעיניים ולריסים שלך. מומלץ לעשות זאת רק ע"י קוסמטיקאית מקצועית ומוסמכת, שהוכשרה לעסוק בכך ויש לה ניסיון רב בתחום- רק היא מתאימה לביצוע פעולה זו כמובן שהעדיפות היא אצל מי שביצעה את ההלחמה).

 

Exit mobile version