Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המדריך המלא לפינוי דירה של אגרן כפייתי

לפני שאסביר בדיוק איך כדאי לפנות דירה של אגרן כפייתי רצוי שנבין מיהו אגרן כפייתי ולמה יש צורך בפינוי דירתו.

אגרנות כפייתית היא הפרעה פסיכולוגית המוכרת על ידי פסיכולוגים ופסיכיאטריים בכל העולם. בפשטות – התסמינים המובהקים של הפרעה זו הם אגירה בלתי נשלטת וחסרת פרופורציות של חפצים וזבל. מדובר בחפצים חסרי תועלת, הרוסים, שבורים, וחלודים הנמצאים ברחובות, בפחי זבל ובמקומות נטושים.

את אותם החפצים האגרן הכפייתי מכניס לביתו ודירות של אגרנים הם לרוב פשוט ערימות על גבי ערימות של חפצים שאינם מסודרים בסדר כלשהו. האגרנים נמצאים בסכנה לחייהם הן מבחינת תברואתית, היות וביתם הוא מקור למחלות, אבק וגוויות של חרקים וזוחלים, והן מבחינת קריסה של הערימות הללו על יושבי הבית. כחלק מהליך השיקום והטיפול באגרן הכפייתי יש צורך לבצע מלאכת של פינוי דירה. אז מאיפה מתחילים? מה עושים? ולמי קוראים לעזרה?

שלב ראשון: קריאה לעזרה

כאשר מדובר במלאכת פינוי דירה רגילה, אנשים רבים חוככים בדעתם האם הם רוצים לבצע את המשימה בכוחות עצמם ולחסוך את הכסף או להזמין חברת פינוי והובלה מקצועית. אנשים רבים מעדיפים להזמין את החברה וזאת עקב העובדה שמשימת פינוי הדירה היא משימה מתישה, מעצבנת, הגוזלת זמן רב ומשאבים נפשיים. קל וחומר כאשר מדובר בדירה של אגרן כפייתי. כאן מדובר ביותר מהמלצה אלא בחצי חיוב להזמין את חברת ההובלה. מדובר בפינוי של כמויות אדירות של חפצים, אתם רובם יש להשליך לאתרי פסולת מורשים והפינוי לכשעצמו הוא מאוד מסוכן ומצריך ציוד פינוי וציוד מיגון מיוחד. אי לכך, אל תנסו להיות גיבורים, זה לא שווה את הכסף שתחסכו- הזמינו עוד היום חברת פינוי דירות.

פינוי דירה של אגרן כפייתי ברמת גן. צילום: שי פינוי דירות

שלב שני: איזו חברה להזמין

ישנן חברות רבות המציעות שירותים של פינוי דירה. אם תקלידו את הערך הרלוונטי במנוע החיפוש של גוגל, שלל תוצאות יוצגו בפניכם. אולם, אתם אינכם צריכים חברה רגילה אלא חברה שיש לה את הניסיון, המומחיות והציוד המתאים לטיפול בדירות של אגרנים כפייתיים. לכן, רצוי שתרשמו במנוע החיפוש "פינוי דירה של אגרן כפייתי" או כל ערך דומה ובכך תמקדו את החיפוש לחברות הרלוונטיות אליכם.

שלב שלישי: מקצועיות, אמינות ומוניטין

או הם שלושת הערכים המובילים שצריכים להנחות אתכם בבחירת חברת הפינוי וההובלה. אתם רוצים חברה שתהייה אמינה ותשמור על החפצים שלכם, כזו שיש לה מקצועיות ויכולת לבצע את העבודה ביעילות, ללא הרס ותוך עמידה בסטנדרטים ובתקנים שקבועים בחוק, ואתם רוצים חברה עם מוניטין כך שתהייה לכם ערובה לאיכות ולאמינות של הצוות המבצע את הפינוי.

מאמר זה בחסות: שי פינוי דירות וניקיון 0507454504

Exit mobile version