Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המלצה | כש"ערב מיוחד" הוא לא סתם עוד ערב מיוחד

עמיעד טאוב, מנכ"ל עמותת אופק המסייעת למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים חבר לשיתוף פעולה מקסים עם העיתונאית טלה פלד קינן ויחד הם מעבירים הרצאות המלוות בסרט ומתן כלים להתמודדות עבור משפחות מיוחדות בבתי ספר, ארגונים ומוסדות.

טליה פלד קינן היא עיתונאית, בימאית ויוצרת סרטים דוקומנטריים. בעבר הגישה את תכנית התחקירים עושות חשבון, את תכנית הבוקר של ערוץ 10 ואת תכנית הכל כלול. במשך שנים ארוכות שימשה כתבת הרווחה במהדורת החדשות המרכזית. מאחוריה של טליה עשרות סרטים תיעודיים בתחומים חברתיים. יוצרת הסרט "אחי מיוחד".

עמיעד טאוב, הוא מנכ"ל משרד הפרסום "עט תקשורת" בזמנו הפנוי, אך את עיקר מרצו ואונו הוא משקיע בהתנדבות כמשנה לראש העיר בעיר מגוריו מודיעין וכמחזיק תיק השירותים החברתיים. בנוסף, משמש טאוב כיו"ר בהתנדבות של עמותת אופק חזרה לחיים אשר עוסקת בליווי משפחות לאחר משבר רפואי, מניעת רשלנות רפואית ושיפור מערכת הבריאות במדינת ישראל. טאוב הוא מחברם של הספרים "מזימה" ו"אחי מיוחד".

"כשספר הופך לערב זה הכי מיוחד," מספר עמיעד טאוב, "כשכתבתי את הספר אחי מיוחד לא חלמתי עד כמה הוא ישפיע ויעצב תפיסות עולם"

"בשיתוף עם העיתונאית הבימאית והיוצרת טליה פלד קינן שיצרה את הסרט הדקומנטרי "אחי מיוחד" הוצאנו לאור ילד/ערב משותף העוסק באחים המיוחדים המודרים מהשיח ובעולמם של משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. המפגש כולל הרצאות של טליה ושלי, הקרנת הסרט, מתן כלים חשבים להתמודדות ופאנל שו"ת אישי, כנה ופתוח" מוסיף טאוב ומסכם – "אני מקווה שנצליח להגיע לכמה שיותר נפשות ולהקל, ולו על הורה אחד בלבד, את ההתמודדות הלא פשוטה."

להזמנות של ערב מיוחד לעיריות/בתי ספר/עמותות: שני – 0542222283

Exit mobile version