Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המלצת צפייה: הסדרה בנטפליקס שכולם חייבים לראות

נטפליקס

אם אתם משתעממים בסגר, אתם חושבים שכבר צפיתם בכל הסדרות, או שבא לכם לראות סדרה טובה לפני השינה, זו בדיוק הסדרה בשבילכם. הערת המערכת: איך נאמר, לא כל הרבנים יחתמו על כשרות הצפייה בסדרה. לשיקולכם.

בין אם אתם אוהבים מדע בדיוני או לא, אין שום סיבה שלא תצפו ב-"מראה שחורה". הסדרה היא דיסטופית, זאת אומרת מצב שבו משתלטים על המציאות האנושית גורמים שליליים, במקרה של סדרה זו היא הטכנולוגיה, בה היא מראה לנו תסריטים טכנולוגיים על העתיד האנושי. כל הסדרה מדברת על נושאים שונים ומראה לנו את דרך החיים שלנו, ומה עלול לקרות לנו בעתיד עקב הטכנולוגיה המתפתחת.

כל פרק בסדרה מדבר על נושא אחר, ולשם כך אתם יכולים סתם לבחור פרק אקראי כדי להתחיל את הסדרה, אז כדי לחמם את המנועים, הנה לכם מיטב הפרקים שמדורגים הכי גבוה:

  1. כל ההיסטוריה שלך – עונה 1, פרק 3

הפרק מדבר על כך שהעין האנושית תתעד את כל מה שאנחנו רואים. עד כמה זה יכול להיות גרוע, או טוב, כאשר יש מצבים מסויימים בחיים שהיינו רוצים למחוק, אך העין מצלמת אותם וקשה להימנע מהם. בפרק אנו רואים את ליאם חושד בכך שאשתו בוגדת בו. אז איך העין האנושית שמצלמת הכל תוכל להוכיח לו שלא? או שכן? תצפו ותראו.

  1. דוב לבן – עונה 2, פרק 2

הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו "מתי יהיה כבר עונש מוות?", אבל הפרק מראה לנו שיש דברים שהרבה יותר גרועים מעונש מוות, וזה לעבור חוויה דומה לזו שהפושע עשה, ובמיוחד לעבור אותה כמה וכמה פעמים. ומה יותר טוב מזה שגם יהיה קהל שיצפה בכך?

  1. קרוקודיל – עונה 4, פרק 4

אתם מכירים את זה שיש לכם תביעה על תאונה שבה לא מסופרים כל הצדדים, או שלא מצאתם את האדם הרלוונטי שיוכיח שאתם צודקים? בפרק הזה מראים לנו הנגשה טכנולוגית חדישה לקריאת מחשבות, בה אפשר להיכנס למחשבות של אותו היום במוח של האדם, וכך דרך תוכנות ומחשבים לגלות מקרים חדשים. האם אתם בתור עדים לתאונה שלא רציתם שידעו עליה, הייתם מסכימים להתראיין עם המכונה?

  1. צלילה – עונה 3, פרק 1

החיים שלנו כבר יותר מדי תלויים ברשתות החברתיות, ובמיוחד במספרי הלייקים שאנחנו מקבלים. אבל מה היה קורה אם הלייקים שלנו היו איתנו בחיי היום יום? ומי שמקבל את הכי הרבה לייקים תהיה לו גם את הסמכות הגבוהה ביותר? העולם יכול להתחלק לקבוצות של אנשים פופולאריים ויפים, ולחוסר כריזמטיים, לא נאים ומבוגרים.

  1. תכף אשוב – עונה 2, פרק 1

כולנו מפחדים מהיום שנאבד אדם שקרוב אלינו. הפרק מראה לנו את האופציה לקחת תמונות, פוסטים או כל דבר אחר שמפורסם ברשתות החברתיות שלנו, וליצור רובוט שדומה שנבנה על בסיס מה שהם שלחו.

Exit mobile version