Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המלצת תרבוש:סופ"ש חוויתי בחאן הגליל עם ניסים משעל ויאיר קראוס

"מה היה בבקלאוות שהוגשו בחשאי למפקדי החמאס"? חאן הגליל בקיבוץ בית העמק יערוך סופ"ש שכולו תוכן, חוויה ופסטורליה בסימן- סוד הביטחון  – "מגן ולא יראה" בשבת, פרשת פינחס עם העיתונאים ניסים משעל ויאיר קראוס.

חאן הגליל בקיבוץ בית העמק, מתחם האירוח הייחודי בגליל המערבי שמציע לינה באוהלי רועים בדואים, חדרים זוגיים ודירות משפחתיות לצד פעילויות אתגריות, וטבע אינסופי יערוך סופ"ש שכולו תוכן, חוויה ופסטורליה.

סופ"ש יתקיים בין התאריכים: 13-15.7 ע"ב פנסיון מלא, והוא יהיה בסימן- סוד הביטחון  – "מגן ולא יראה", שבת, פרשת פינחס – י"ט-כ"א תמוז, ויעסוק בשאלות כמו: "מה היה בבקלאוות שהוגשו בחשאי למפקדי החמאס"?, ו"איך גילה שיפוצניק מכשיר האזנה שהוטמן במשרדו של ערפאת"?

חדר בחאן הגליל צילום איתי בודל

על השאלות הללו ועוד יענו ניסים משעל: איש טלוויזיה שנחשב למראיין הפוליטי הטוב ביותר בישראל. הוא כתב 6 ספרים, והרצאתו המרתקת עוסקת בספרו החדש "חיסול ממוקד" השופע גילויים חדשים על המבצעים הגדולים של השב"כ ועל אמנות הפיתוי, השכנוע והגיוס. ויאיר קראוס עיתונאי והכתב הצפוני של העיתון "מקור ראשון" ואתר  Nrg  שיספר על השינויים בצה"ל ובחיזבאללה בשנים האחרונות: סודותיו של צבא מתוחכם ואויב שהפך למעצמה. כמו כן יתקיים מופע בידור על חושי עם אמן החושים רונן קמרון שיגלה את סודות המוח, וכן טיול לאורך נחל יחיעם. מסלול בחורש גלילי צפוף, ומוצל ברובו, ההליכה תהיה במגמת ירידה, עם נוף מהמם של חורש ים תיכוני. מחיר סופ"ש ע"ב פנסיון מלא: 2200 לזוג.

מתחם האירוח חאן הגליל בקיבוץ בית העמק משתרע על שטח של כ-20 דונם והוא מציע חווית אירוח כפרית, הכי קרובה לטבע. מצד אחד לינה באוהלי רועים בדואים, ומצד שני לינה בחדרים זוגיים ודירות הורים משפחתיות ברמה מלונאית, כל זאת לצד פעילויות אתגריות, סדנאות, ארוחות, בריכה בעונה, ושקט ופסטורליה אינסופיים.

סופ"ש תוכן וחוויה בחאן הגליל קיבוץ בית העמק; ה'-שבת; 13-15.7; ע"ב פנסיון מלא, מחיר לזוג: 2200 ₪; טל' להזמנות: :046806668; 046806677.

Exit mobile version