Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המתנה המושלמת – צילומי סמאש קייק

צילום: מורן רובין

נולד לכם תינוק לפני כמה חודשים ואתם מנסים למצוא את הדרך הכי טובה שיש לזכור כל רגע מתקופת הינקות שלו? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם תוהים איך לעשות זאת. האמת היא שיש מגון רחב של אפשרויות בעידן שבו אנחנו חיים, ואחת מהן היא צילומי סמאש קייק.

ממש כפי שהשם מעיד, אתם מגיעים, התינוק יושב לו אל מול עוגה ענקית ותוך כדי מחיצתה, אכילתה והריסתה, צלם מקצועי מצלם אותו. מדובר על משהו מתוק ביותר ואתם יכולים להיות בטוחים כמובן שגם התינוק ייהנה מכל החוויה הזאת. בנוסף לכך, כיוון שמדובר על עבודה מקצועית שמבצע צלם מוכשר, נשארת לכם גם מזכרת מקסימה של מספר תמונות, אז למה אתם מחכים? בוודאי יצא לכם לשמוע על לא מעט אנשים שכבר הזמינו שירות כזה ולא התחרטו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם תיהנו מאוד מהתוצאה הסופית.

איפה אפשר להצטלם?

אם תעשו חיפוש קצר אתם תראו שהרבה מאוד צלמים מקצועיים מציעים לכם להגיע ולהצטלם עם התינוק שלכם במסגרת צילומי סמאש קייק. זה נכון בין אם אתם רוצים להיות חלק מהצילום עצמו ובין אם לא, מה שמסביר מדוע צריך לבדוק לאן פונים. צילומים כאלה מתקיימים היום בכל רחבי הארץ ולכן רצוי לבחור מקום שבו תוכלו להצטלם בקלות ובנוחות, ויפה שעה אחת קודם.

האם עדיף לבחור בצילומי סטודיו או בצילומים בבית?  

מעבר לכך שאתם יכולים ליהנות מצילום כזה בכל רחבי הארץ, אתם גם יכולים לבחור בין צילומים שעושים בסטודיו של הצלם ובין צילום ביתי. מצד אחד אין ספק שהתינוק ירגיש הרבה יותר נוח אם הוא יהיה בבית שלו בזמן הצילומים, אך מצד שני, בדרך כלל בסטודיו הלוגיסטיקה תהיה יותר פשוטה. בסטודיו הצלם יכול להוסיף לא מעט אפקטים מעניינים לתמונות, מה שכמובן יגרום לכך שהתוצאה הסופית תהיה עוד יותר מיוחדת. מצד שני, אם חשוב לכם שהכול יתבצע בסביבה הטבעית והמוכרת של התינוק, כדאי שתדעו שהיום כמעט כל צלם יוכל להגיע לכל מקום שתרצו.

כמה זה עולה ועל מה בדיוק משלמים?

כמובן שכאשר מדברים על צילומי סמאש קייק מדברים על לא מעט פרטים נוספים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמא, שאלת המחיר. זה טוב ויפה שאתם רוצים להתפנק עם התינוק שלכם וגם ליצור עבורו מזכרת יפה, אך כמה באמת הגיוני לשלם על זה? והאם אתם מוכנים לשלם כל סכום שידרשו מכם? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי לדעת שלכל אחד מהצלמים שמציעים היום צילומי סמאש קייק יש תעריפים קצת שונים, מה שמסביר מדוע אתם, הלקוחות, צריכים לעשות השוואת מחירים. אתם לא חייבים לבחור את הצלם שאצלו המחיר יהיה כפול, כי זה לא תמיד יבטיח שהתוצאה הסופית תהיה עוד יותר מיוחדת ויפה. בנוסף, חשוב שתבינו על מה אתם משלמים שכן כל צלם יוכל להציע לכם משהו קצת שונה. האם אתם רוצים לשלם גם על הדפסת אלבום התמונות? והאם סרטון וידאו גם כלול במחיר? חשוב לברר את כל אלה כדי להבין האם אתם במקום הנכון או שאולי כדאי יהיה לחפש צלם שהתעריף שלו יותר זול. אם התינוק שלכם כבר זז, יושב ופעלתן בכל רגע נתון, עכשיו זה הזמן לעשות צילומי סמאש קייק, אז למה אתם מחכים? התמונות יהווה מזכרת מקסימה לא רק עבורכם אלא גם עבור סבא וסבתא כך שכדאי להתקשר לצלם מוכשר כבר ברגעים אלו ממש.

 

מוגש מטעם אתר הבוק המושלם https://www.iphotos.co.il/

Exit mobile version