Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הנסיכה והצפרדע – הצגות ילדים מומלצות

הקהל הצעיר זוכה, באמצעות חשיפה להצגות תיאטרון החל מהגיל הרך, להעמקת היכרות עם אומנויות שונות, כגון: משחק, מוסיקה, מוסר, תרבות, מחזאות, מחול ועוד. בצורה זו ילדים נפגשים לראשונה בחייהם עם עולם הבמה. ההצגות המתרחשות על הבמה, מעוררות בקהל הצעיר הזדהות, דילמות מחייהם והשקפה של אירועים שונים עמם הם מתמודדים או משקיפים עליהם מהצד. בנוסף, ההצגות מעלות הצעות לדרכי פתרון והתמודדות תוך פיתוח כישורי ההמצאה, פיתוח הדמיון, היכרות עם עולם תוכן נרחב ופיתוח המחשבה.

בתקופתנו, הצגה מהווה בילוי וזמן איכות, בייחוד כאשר כל הילדים נוהגים להיות דבוקים אל מסך הטלוויזיה או המחשב כל היום. כך, הסבים והסבתות, הילדים וההורים יכולים ליהנות ביחד מפעילות איכותית אשר משותפת לכל בני המשפחה.

כיום פועלים בארץ פסטיבלי תיאטרון רבים לילדים ותיאטראות המיועדים במיוחד לנוער ולילדים עליהם תוכלו למצוא מידע באתר קצת תרבות (https://www.kzat-tarbut.com) הבחירה הגדולה מאפשרת לילדים ולהורים לבחור ממגוון רחב מאוד של מופעים לילדים והצגות בהתאם לגיל, למיקום, לתקציב, לזמן ולתוכן המחזה. כך שאפשר בכל עת לתת לילדים חוויה תרבותית מהנה, רבת קסם ומעשירה.

הצגה חדשה לקיץ – הנסיכה והצפרדע

הנסיכה והצפרדע הוא השם של הצגה החדשה אשר יובל המבולבל ורינת גבאי שמחים לשחק בה ולהשיק אותה לכבוד קיץ 2019. הצגה זו תגיע בחודשים הקרובים כמעט לכל עיר ברחבי הארץ. מדובר על שיתוף פעולה חדש וגדול בין שני כוכבי הילדים המוכרים והמצליחים ביותר בארץ: יובל המבולבל ורינת גבאי. ניתן למצוא פרטים עדכניים וכל האודות על מחירי הכרטיסים לפי אזורים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא מבצעים והנחות עבור ההצגה המומלצת ביותר של הקיץ, אשר כל ילד מחכה ללכת לראות.

ההצגה מספרת על צפרדע ירוקה הנחלץ לעזרתה של הנסיכה הצעירה והיפה שנתקעה בתוך באר עמוקה. הצגת זו היא מחזמר חדש בהפקה מושקעת וגדולה שתביא לבמה שניים מכוכבי ילדים אשר כבר שיתפו פעולה בעבר. חשוב לציין כי המחזמר הנסיכה והצפרדע נכתב על יד יובל המבולבל כאשר רינת גבאי אחראית על הלחנים. ההצגה תמשך כשעה ו-20 דקות – כולל הפסקה. הנסיכה והצפרדע מומלצת לילדים בגילאי שנתיים עד שש, בעיקר. עלילת ההצגה תשים דגש על חשיבות במילוי אחר ההבטחות, על קבלת השונה והאחר. מדובר בהצגה חינוכית לסיפור מוכר ואהוב ולכן הורים וילדים רבים מחכים לה בקוצר רוח.

לוח הצגות וכרטיסים

תקופת החופש הגדול הוא הזמן המתאים ביותר ומעולה לבילוי עם הילדים בהצגות ילדים מגוונות ושונות. במידה ומתפנה לכם זמן והנכם מעוניינים לנצל אותו לטובת בילוי מעניין וחינוכי עם הילדים, הפתרון המהיר והטוב ביותר הוא לבחור אחת מההצגות לילדים המומלצות לקיץ.

תוכלו לבחור בין מגוון גדול של מופעים או הצגות בלוח הצגות אשר מתעדכן בכל יום. לדוגמא, אותה הצגה שסיקרנו: הנסיכה והצפרדע תעלה בערים שונות בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו לרכוש את הכרטיסים לפי לוח הצגות הרלוונטי לעיר מגוריכם.

Exit mobile version