Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הסטודנטים של אוניברסיטת בר-אילן פותחים את השנה בסשן צילומים ירוק במיוחד

540 דונם של ירוק בלב גוש דן. לא רבים יודעים זאת, אבל הקמפוס של בר-אילן הוא קמפוס ירוק הכולל בשטחו שימוש נרחב בטכנולוגיה ירוקה, חממות של גידולים כמו בזיליקום ואפילו קנאביס, מזרקות מים אקולוגיות וגנים בקונספט חברתי כמו "גן האשה" הממוקם בלב הקמפוס.

לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית- סטודנטים בשלבים שונים בלימודיהם וממחלקות מגוונות, ביניהם מהנדסה, פיזיקה, רפואה, מדעי המחשב ובלשנות אנגלית, הצטלמו ברחבי הקמפוס, כשהם לבושים בקולקציה החדשה של אופנת החורף.

הסטודנטים עברו מלוקיישן ללוקיישן, מהמדשאות שליד בניין פסיכולוגיה, המזרקה בשדרה, צילומים בשאטל החשמלי שלא צריך דלק על רקע בניין הפקולטה להנדסה, לצד האופניים החשמליים ב"מרכז ערים חכמות" או על רקע "ירוק" טבעי ברחבי הקמפוס, ועוד.

דניאל, פטמה ואור מדגמנים על השאטלים בבר אילן. צילום: דוברות האוניברסיטה

הסטודנטים שלרגע הפכו גם לפרזנטורים ופרזנטוריות וצברו חוויות לכל החיים: אור לבקוביץ סיאני, בת 27, נשואה לאביעד, מהעיר צפת. מתחילה לימודי רפואה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן, בצפת, במסלול 4 שנתי. היא בעלת תואר ראשון במעבדה רפואית, ומספרת כי: "החלום שלי תמיד היה להיות רופאה והיא ניסתה שלוש שנים להתקבל עד שסוף סוף הצלחתי". לבקוביץ סיאני, מתאמנת בשנתיים האחרונות באקטרובטיקה אווירית, כולל חישוק, יוגה אווירית וריקוד על עמוד.

פטמה סאלח חמודה, בת 25, מאורסת לבועיינה נוגידאת, דוקטורנטית לפיזיקה באוניברסיטת בר-אילן, אוהבת את תחום הפיזיקה והמדעים מאז שהייתה בתיכון. משתפת כי "ארוסי מאוד אוהב חיות וטבע מילדותו, הוא מתנדב בשמורה להגנת הטבע, ומקדם הצלת בע"ח ברחבי הארץ. הקשר בינינו השפיע מאוד על התפישה שלי לגבי שמירת הטבע והסביבה, לכן התלהבתי להשתתף בפרויקט קמפוס ירוק שמטרתו שמירת סביבה".

דניאל ברודצקי, בן 24, מנהריה (עובר לרמת גן בימים אלו) מתחיל ללמוד מדעי המחשב, באוניברסיטת בר-אילן. "אני מתעניין בעולם הזה, כי אפשר לעשות, לייצר ולהמציא כל דבר שיתחשק לי דרך המחשב. כל רעיון שיעלה לי לראש אני אוכל לנסות להגשים. כל דבר שיעזור לי, למשפחה או לעולם. והבונוס שאפשר לעשות זאת כשאתה יושב במזגן ועם פיג'מה".

דור, אסף ודניאל על בחזית בניין 507. צילום: דוברות בר אילן

אסף שמשון, בן 28, רווק, מירושלים (צפת) מתחיל ללמוד רפואה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן, בצפת, במסלול 4 שנתי. שמשון מתנשא לגובה שני מטרים, והשישי במספר מתוך תשעה אחים ואחיות. הוא נרגש לקראת תחילת הלימודים, ומספר כי "ללמוד רפואה היה חלום עוד מתקופת הילדות, בעיניי המקצוע המספק ביותר". הוא בעל תואר ראשון במדעים ביו-רפואיים בעברית.

הדר אלטשולר, בת 23, מאלון שבות במקור, אך כיום גרה בקמפוס, נשואה לליאור פרנקל, ממשיכה את לימודי התואר שני בבלשנות אנגלית. סיימה לפני כשנה תואר ראשון בפסיכולוגיה ובלשנות אנגלית. אלטשולר מספרת כי בימים אלו היא כותבת את התזה שלה בנושא של מוח ושפה. עוד מוסיפה אלטושלר כי בעלה ליאור, גם הוא סטודנט באוניברסיטה. הוא לומד הנדסת חשמל, ויחד הם גרים במעונות של האוניברסיטה. מכיוון ששניהם לומדים ועובדיחם באוניברסיטה, הם בקושי יוצאים מהקמפוס.

דור שחר, בן 28, רווק, ממיתר, (עבר לראש פינה) מתחיל ללמוד מתחיל ללמוד רפואה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן, בצפת, במסלול 4 שנתי. שחר בעל תואר ראשון במדעי החיים. מתאמן בטאקוונדו, וחובב חתולים מושבע. הוא נלהב מאוד להתחיל את לימודיו, ומוסיף , " כיוונתי ללימודי רפואה כדי לנסות לתת שירות תומך ואכפתי לאנשים בשעת קושי וסבל. כרופא נאני יכול גם לעסוק במחקר ובהוראה, תחומים שתמיד אהבתי. זה מקצוע מאתגר ומספק, שמאפשר לי לדאוג לאחרים, תוך כדי שאני דואג לעצמי."

הפקה וקריאייטיב: קורין אברהם

צילום: גיל חיון

סטיילינג: טליה בליסטרא ופיני זומר

שיער ואיפור: שי הללי זיו

Exit mobile version