Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הסערה שמאחורי העונה השישית של "נמלטים"

ונטוורת' מילר, כוכב הסדרה "נמלטים", הודיע כי לא ימשיך לצילומי העונה השישית של הסדרה.

נמלטים היא סדרה בת 5 עונות שהחלה את שידוריה כבר בשנת 2005, ונמשכה עד לעונה החמישית ששודרה בשנת 2017. עלילת הסדרה היא שהכוכב שלה "מייקל סקופילד" שגילם ונטוורת' מילר, מהנדס בניין מצליח ללא עבר פלילי, מנסה לחלץ את אחיו בכלא שיושב על פשע שלא ביצע. לאחר ההצלחה המסחררת של הסדרה, מפיקי הסדרה שינו כל הזמן על העלילה והתסריט, על מנת לנסות למשוך את הסדרה ולעשות עוד עונות, ובשנת 2019 רשת FOX הוציאה הודעה כי הסדרה תחל לצלם את העונה השישית וכנראה האחרונה. אז אם גם אתם אוהדים את הסדרה, כדאי שתדעו את הפרט המאוד חשוב הזה – הכוכב הבלתי מעורער של הסדרה, לא ימשיך לצילומי העונה השישית.

כאשר הסדרה עלתה לראשונה, מילר זכה להוקרה רבה עקב התפקיד "הגברי" שלו, ואף זכה לאחד הגברים הסקסיים בשנים אלו. לאחר מכן, עלו תהיות רבות לגבי הנטייה המינית של מילר. בשנת 2007 התראיין למספר מגזינים, להם הוא הכחיש את הנטייה המינית שלו. בשנת 2013 מילר יצא מהארון, לאחר שהציעו לו להשתתף בפסטיבל קולנוע ברוסיה, אך שם יש חקיקה הומופובית כנגד הומואים, והוא לא היה מוכן להשתתף.

ההתמודדות עם היציאה מהארון הייתה לו קשה. לאחר שהוציא את ההודעה כי הוא הומוסקסואל, התחילו להתפרסם במהלך השנים תמונות שלו של השינוי במשקל, וזה גרם לו ליותר נטיות אובדניות. לאחר כשנה הוא הודה כי ניסה להתאבד מספר רב של פעמים. והדבר שהיה לו הכי קשה – זה לשחק בסרטים ובסדרות תפקיד של סטרייט. יתרה מזאת, בשל ההוקרה של מילר בשנים אלה לתפקיד "הגברי" כמו שציינו למעלה, מילר ציין כי הוא לא מוכן להיות בתפקיד של הגבר "המציל", משום שאחרי הצלחת הסדרה, אנשים ברחוב התחילו להתבלבל בין מי שהוא באמת לבין הדמות שלו בסדרה.

בשנת 2016 יצא ארגון צדקה לבריאות הנפש, והודיע כי הוא יהיה שגריר הארגון.

ונטוורת' מילר. צילום: Gage Skidmore

היום, מילר הודיע בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא לא מוכן להמשיך לשחק בעונה השישית של נמלטים, ושהוא לא מוכן לשחק יותר תפקיד שלא דומה למה שהוא באמת. הוא העלה את הפוסט ללא תמונה, כדי שיתרכזו בטקסט.

"היום מישהו כתב לי שזהו החשבון אינסטגרם שהוא הכי אוהב. שתדעו שאני רואה גם את ההודעות החיוביות שלכם, ואני מאוד מעריך אותן. וגם את הפחות טובות, מאיפה אתם? מתקופת האבן? אני לא מודאג לגבי עצמי, אני חזק, יש לי כוח למחוק, לחסום ולהעיף תגובות לא טובות. אני מפחד שמי שייקח ברצינות את התגובות השטויות האלה אלה ילדים שיצאו לא מזמן מהארון, או אפילו חושבים על האופציה". עוד הוסיף בסוף הפוסט כי "אני מחוץ לנמלטים. רשמית. אין יותר מייקל סקופילד. זה לא בגלל הרשתות החברתיות, אלא אני פשוט לא מוכן לשחק עוד כדמות סטרייטית. אם היית צופה הדוק של הסדרה, אני מבין שזה מאכזב, ואני מצטער".

דומיניק פרסל, שגילם בסדרה נמלטים את לינקולן בורוז, האח שהכניסו לכלא על פשע שלא ביצע, לא חס בתגובה והגיב לו לפוסט: "איזה כיף זה היה חבר, אלה היו נסיעות טובות. אני תומך בך ומבין את ההחלטה שלך, ואני שמח שעשית את הבחירה הנכונה לאמת שלך. אוהב אותך אחי".

תהיות רבות עלו סביב העניין הזה אצל צופי הסדרה. בתור שחקן, אתה אמור לגלם כל דמות שיתנו לך, בלי קשר לנטיות המיניות שלך. גם עוז זהבי, בשנת 2010 גילם רקדן בלט בסדרה "חיים אחרים, וזה משהו שלא מתייחס אליו בחיים האישיים שלו. האם עכשיו תהיה דמות אחרת שתגלם את מייקל סקופילד? אך בניגוד לאותם צופים אלו, יש גם את הקבוצה השנייה. בפוסט ניתן לראות גם צופים אחרים של הסדרה שתומכים בו, ואומרים לו שאין לו שום סיבה להתנצל בפני אף אחד, תודה על סדרה מעולה, ושכל אחד יעשה מה שטוב לו על הלב העיקר שיהיה מאושר.

Exit mobile version