Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הסעת עובדים במרכז – הסעת עובדים שעובדת בשבילך

הדיווחים ברדיו ובמהדורות החדשות על מספר הכבישים בישראל לעומת מספר כלי הרכב שהם אמורים לשרת מובילה למסקנה אחת – אנחנו עומדים הרבה מאוד זמן בפקקים ובעתיד נעמוד זמן ארוך אפילו יותר. כאשר מדובר בעולם העבודה, המשמעות היא עובדים שמאחרים להגיע למשרדים, עובדים עייפים, מרירים, כעוסים, עצבניים, בקיצור – עובדים שלא מגיעים במיטבם לתחילת יום העבודה.

מעבר לעניין הזה, ישנו גם נושא העלויות. עצם העובדה שמחירי הדלק מטפסים (ולפי כל התחזיות עוד ימשיכו לטפס בהמשך) לצד מחירים החניות והחניונים הגבוהים הופכים את העמידה בפקקים לעניין שגובה מחיר כלכלי יקר מאוד. בהקשר זה, לא משנה אם המחיר הכלכלי משולם ישירות על ידי העובד או אם החברה נושאת באותן עלויות, מדובר בכסף רב שמבוזבז על נושא של הגעה אל המשרד וממנו מידי יום.

צילום: שאטרסטוק

הסעת עובדים במרכז מאפשרת להפוך את כל אלו לנחלת העבר. הסעות אלו יכולות להיות מנוהלות על ידי אלגוריתמים חכמים, אשר יתאימו את מסלולי הנסיעה לדרישות המשתנות של העובדים ויביאו את כולם למשרד רעננים, עם מצב רוח טוב ובעיקר – בזמן לתחילת יום העבודה.

הסעת עובדים במרכז – לא מה שהיה

בעבר הסעת עובדים במרכז התבצעה במסלול קבוע. העלייה לרכב והירידה ממנו הייתה בתחנות קבועות והמשמעות הייתה שהעובדים נדרשים לא פעם לסוע אל נקודת האיסוף וממנה, כך שבפועל לא היה מדובר בהטבה, אלא בטרחה נוספת. כיום המציאות שונה לגמרי. הסעת עובדים במרכז מותאמת לצרכים של החברות השונות ובהתאם לצרכיהם של העובדים. גודל הרכבים משתנה בהתאם לדרישה, וכך גם המחיר שהמעסיק נדרש לשלם. כך למשל, בחודשי הקיץ, כאשר הורים רבים נמצאים בחופשה, אין צורך באוטובוס שלם, אלא במיניבוס או מוניות פרטיות כדי לאסוף את העובדים שמגיעים למשרד. המערכות החכמות "יודעות" לערוך את ההתאמות המתבקשות ומאפשרות חיסכון אדיר בעלויות ובזמן.

בנוסף, הסעת עובדים במרכז יכולות להתבצע על ידי רכבים שיתופיים. כך, למשל, מידי יום אחד העובדים אוסף עם הרכב שלו מספר עובדים וכולם מגיעים יחד למקום העבודה. אותו עובד מקבל תשלום עבור הוצאות רכב באותו יום, אולם יתר העובדים לא מקבלים את התשלום הזה ועדיין מגיעים לעבודה בזמן וללא עמידה בפקקים.

מעבר לחיסכון בזמן ובכסף, הסעת עובדים במרכז מאפשרת גם סביבה בריאה יותר עבור כולנו. צמצום מספר הרכבים בכבישים, צמצום העומס על חניונים ואיזורי חנייה מוסדרים, צמצום זיהום האוויר באיזור המרכז – כל אלו משפרים את איכות החיים הכוללת של מי שעובדים וגרים במטרופולין תל אביב. הסעת עובדים במרכז היא דרך נפלאה לשמור על הסביבה ולדאוג לרווחתם של העובדים בימי שגרה.

Exit mobile version