Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הסרת משקפיים: שיטות עיקריות לניתוח לייזר בעיניים – יתרונות והבדלים

צילום: עמיעד טאוב

בעלי משקפיים חולמים כל חייהם על הרגע שיוכלו לראות היטב ללא המשקפיים. היום בזכות הטכנולוגיה המתפתחת ועולם הרפואה שעושה צעדים משמעותיים בכל יום הם יכולים להפסיק לחלום ולראות את עצמם מסתובבים ברחוב, קונים במכולת, הולכים לעבודה, צופים בטלוויזיה והכל ללא משקפיים. ניתוח לייזר בעיניים זו שיטה מוכחת להסרת המשקפיים אך בהחלט ניתן להבין את החשש של האנשים שהולכים לבצע אותו. למרות שהסטטיסטיקה של הניתוחים שנכשלו בצורה כזו או אחרת שואפים לאפס עדיין מכונן בכל אחד ואחת מאיתנו שהולכים לבצע את הניתוח החשש המסוים. ניתוח לייזר בעיניים מיועד לאנשים שמאסו באביזר הרפואי שהיה צמוד אליהם כל חייהם ואשר הרוצים לראות שש-שש בכוחות עצמם וללא עזרה.

היתרונות בניתוח לייזר

ניתוח לייזר בעיניים בהדסה אופטימל הוא אומנם ניתוח מאוד פשוט אך עדיין מדובר בניתוח לכל דבר. היתרון העיקרי של ניתוח בעיניים להסרת משקפיים הוא שמדובר בניתוח שאינו כולל כמעט סיכונים, מדובר בניתוח מהיר ופשוט באופן יחסי לניתוחים אחרים ויש רופאים שיגדירו אותו כניתוחון ולא כניתוח רגיל. הניתוח מאוד מהיר, עוד באותו היום כבר משתחררים הביתה ורק במקרה של סיבוך יש להשאיר את המטופל להשגחה. השינוי בראיה אמור להיות מורגש לאחר זמן קצר ובהחלט ניתן לומר שניתוח לייזר להסרת משקפיים זו ההמלצה של רוב רופאי העיניים.

ניתוח לייזר בעיניים – לחזור לעבודה כבר למחרת

על מנת להמחיש עד כמה ההתאוששות מהירה וקלה אפשר לראות את הזמן שבו אנשים חוזרים לשגרת החיים שלהם. עבודה שאינה מצריכה פעילות פיזית או נתונה לסיכון של זיהומים, ניתן לחזור אליה עוד באותו היום. ייתכנו כאבים קטנים או אי נוחות אבל לאלו שמכורים לעבודה וחייבים את המשרד כדי להרגיש שהם חיים ניתן לחזור אפילו כבר באותו היום או ביום שלמחרת. מומלץ כמובן שלא לבצע פעילות ספורטיבית בסמוך לניתוח אבל בהחלט אין איזושהי הגבלה מיוחדת לאחר הניתוח. חשוב לציין שניתוח לייזר בעיניים הוא בהרדמה ולכן ייתכנו תופעות לוואי אבל ככלל רוב האנשים חוזרים לעצמם מאוד מהר.

להתייעץ עם סמכות רפואית

אז אומנם מדובר בניתוח פשוט באופן יחסי אבל תמיד מומלץ להיוועץ ברופאי עיניים שמכירים אתכם ויודעים על כל רגישות או היסטוריה רפואית שקשורה אליכם. במידה ואתם רגישים לחומר ההרדמה, ללייזר או לכל דבר אחר שקשור לניתוח עדיף תמיד לקבל חוות דעת מקדימה כדי שתוכלו לגשת לניתוח עם מקסימום ביטחון ומינימום חששות. עיניים זה בוודאי לא האיבר בגוף שכדאי לקחת לגביו סיכונים מיותרים ולכן כל עזרה מקצועית יכולה להיות לכם לעזר. במידה והחלטתם על הניתוח במקום מסוים בררו היטב על המקום ועל הרופא המנתח טרם הניתוח כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון ואת המקום המתאים לכם ביותר.

Exit mobile version