Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הערך האמיתי של מתנות משמעותיות לאנשים משמעותיים

יש לנו מעט מאד הזדמנויות להביע הערכה ולהערכה יש משקל שהמשמעות שלו מגולמת פרקטית בצורה שהיא גדולה יותר מהצד הסנטימנטלי של למצוא חן או אפילו לעשות נעים למישהו. כאשר אנחנו מביעים הערכה אנחנו מאפשרים קיומו של קשר, התקשרות מאד מסוימת עם האדם שאנחנו מביעים בפניו את הערכתינו ויש לזה הרבה מאד משמעויות פרקטיות כאשר מדובר על יחסי עבודה.

גיפטקארד היא הדרך המקובלת כיום להעניק מתנות באופן כללי ובפרט במקומות עבודה מהסיבה הפשוטה שהם מעניקות הזמנות להחזיק כמה ערכים בכרטיס אחד נטען ומגניב. בעוד שלכסף יש הכי הרבה משמעות מעשית עבור האדם, יש במתן כסף היעדר נגיעה אישית והרבה פעמים זה יוצר תחושת חסר או חמיצות במקומות של נתינה. יחד עם זאת, שום מתנה שנעניק לא תיתן את אותה המידה של חופש שאותו מעניק כסף. בין אם זה ביכולת לקלוע בדיוק לצרכים והרצונות המשתנים של מקבל המתנה באמצעות הענקת דבר מה כזה או אחר שיהיה בעל ערך משמעותי עבורו ובין אם זה ביכולת להעניק משהו שניתן יהיה לתרגמו באופנים שונים כמו במקרה של כסף שאפשר גם לשמור אותו לזמן אחר והוא עדיין יהיה בעל אותו ערך או אפילו בעל ערך גבוה יותר.

גיפטקארד – המתנה המושלמת, איך זה עובד?

אם אתם עדיין לא מכירים את הקונספט של גיפטקארד הגעתם למקום הנכון, כי בעוד כמה שניות ספורות תבינו גם אתם על מה העניין ותוכלו להתאהב בפתרון המושלם הזה. גיפטקארד הוא למעשה כרטיס נטען שבדרך כלל מיועד לכמה מקומות שונים אותו ניתן להטעין באיזה סכום כסף שרוצים ולהעניק כמתנה בכל הזמנות. לגיפטקארד אפשר וכדאי לצרף ברכה אישית ובכך להעניק לו ממד נוסף של רגישות.

צילום: pexels

היתרון המרכזי של גיפטקארד שהוא מתאים לכל החנויות האהובות, אבל לא מגביל מבחינת פריטים וצורך להחליף אותם, או מבחינת פרק הזמן שבמהלכו עוד ניתן להחליף. גיפטקארד זה ממש כמו כסף מזומן, רק הרבה יותר פאן.

חוזרים ללימודים עם גיפטקארד

הזדמנות מושלמת להעניק מתנה מיוחדת באמצעות גיפטקארד היא במסגרת החזרה ללימודים. אחרי שנה קשה מאד של סגרים שעברה על כולנו ועם הפנים לעתיד חדש שמצריך מרובינו לעשות שינויים והתאמות, ואלו תמיד כוללים גם השתלמויות והכשרות, לעיתים אף הסבות של ממש- החזרה ללימודים היא רלוונטית כבר לעם כולו ולא רק לתלמידי בית ספר. גם לקטנים וגם לגדולים מגיע לחזור ללימודים עם מתנות מרגשות ומפנקות, הזמנות לציוד חדש והשלמה של חסרים וסתם זכות ליהנות מבזבוזים על מה שבא.

אם אתם מחפשים לעשות טוב לאדם יקר, בין אם על רקע חגיגות יום הולדת, בין אם בעקבות אירוע משמח, התחלת עבודה חדשה, חתונה, לידה, חג ובטח ובטח אם מדובר על מי שחוזר אל ספסל הלימודים- גיפטקארד היא מילת הקסם שלכם.

במיוחד עכשיו, עם פסח שעומד בפתח, תחילתו של הסמסטר האקדמי שהתדפק כבר על הדלת והחזרה הכללית אל החיים אחרי שנה קשה במיוחד שעברה על כולנו, אין דבר מפנק ונעים יותר מאשר לקבל מתנות, בעיקר אם אלו מתנות שהן גיפטקארד.

Exit mobile version