Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הפרויקט של רביבו ברמלה

תושבי רמלה והסביבה, נהנו השבוע מהופעה מרהיבה של הפרויקט של רביבו במסגרת מיזם בימות פיס. מופע מרגש זה, פתח את אירועי הקיץ בעיר.

מיכאל וידאל, ראש העיר רמלה, בירך את הקהל שגדש את הרחבה בברכת קיץ נעים, והודה למפעל הפיס ולחברי הפרויקט של רביבו על התרומה המשמעותית לפעילות התרבותית במועצה.

המיזם מתקיים זו השנה התשיעית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת "בימות פיס" הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות  להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס ממשיך להוביל את תחומי האמנות והתרבות בחברה הישראלית ומשיק את מיזם "בימות פיס 2019". המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ונועד להנגיש מופעי תרבות פופולאריים לערי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. ההצלחה הרבה והביקוש בשנה שעברה, הובילה אותנו להרחיב משמעותית את הפרויקט, שיהיה השנה הגדול ביותר עד כה. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים וליהנות ממופעי תרבות של ענקי הזמרים הישראלים בחינם או בתשלום סמלי של עד 30 שקלים".

מימין לשמאל: רביב בן מנחם, ראש העיר רמלה מיכאל וידאל, ניר בן מנחם ואלירן צור. צילום: נבו בראשי
Exit mobile version