Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הפתרונות היעילים ביותר נגד התמכרויות

הפתרונות היעילים ביותר נגד התמכרויות

קרדיט: CANVA

משברי חיים שונים שמאתגרים אנשים שיש להם נטייה להתמכרות עלולים לגרום להידרדרות הבלתי נמנעת לעבר שימוש בחומרים שונים. במקרים שבהם אכן זה קורה, יש בכל זאת פתרונות שאפשר להיעזר בהם כדי לצאת מהמצבים הבעייתיים האלה. עם זאת ולמרות השיטות המתקדמות שיש לכל מוסד גמילה טוב מהתמכרויות, שום דבר אינו יכול לקרות ולהשתנות לטובה מבלי לרצות בזה באמת. את הגמילה מתחילים תמיד בשלב התנקות ואי אפשר להישאר שם מבלי לרצות להיות שם ולחכות את שלב ההתנקות מאלכוהול וסמים, שהם ההתמכרויות הקשות ביותר שאינן רק נפשיות אלא גם גופניות. השלב הראשון הוא אשפוזית גמילה מאלכוהול שבה מתנקים בפיקוח של רופאים ואנשי צוות כדי לוודא שזה עובר בשלום, ולאחר מכן השלב הבא שמותאם לכל אחד ולרמת ההתמכרות שלו והצרכים שלו בטיפול. הטיפולים הפרטניים והקבוצתיים מספקים לכם מעטפת תמיכה כל עוד אתם שם, ונקבעים גם לאחר מכן כאשר אתם יוצאים משם להשתלב בחזרה בקהילה. במכון גמילה רנסנס – ויקטוריה מציעים לכם תכנית טיפולים מקיפה ותמיכה גם לאחר מכן על מנת לעזור לכם לחזור לחיים בריאים ונקיים.

לקבל עזרה בכל מחיר

כשאתם מחפשים דרך להיגמל מהתמכרות מסוכנת לסמים, אתם יכולים למצוא פתרונות רבים, חלקם בתשלום וחלקם מרכזי גמילה מסמים חינם שיכולים לעזור. החשוב ביורת הוא לעבור את שלב הניקוי מחומרים שונים כדי לעבור לשלב שבו מטפלים בראש צלול ובפתיחות אמיתית בבעיות שגרמו לכם להתמכר לכך. אם לא מטפלים בבעיות אלה הסיבות עלולות לחזור ולתקוף אתכם ברגעים של חולשה ולגרום לכם להידרדר לכך שוב. אפשר בהחלט למצוא את מרכז הגמילה שמתאים לכם שמציע גמילה באשפוז מלא, משום שזאת הדרך הבטוחה ביותר לאנשים מסוימים שזקוקים למעטפת תמיכה בכל שעות היממה למשך תקופה. זה בוודאי דורש מחויבות מלאה לתהליך ולכן זה גורם לתחושה בטוחה יותר אצל הנגמלים שזקוקים לעזרה אינטנסיבית יותר. 

24 שעות ביממה

החשיבות של טיפול גמילה מסמים וגמילה מאלכוהול באשפוז מלא ולאחריו גם פעילות במשך 24 שעות ביממה היא קריטית על מנת לא להיכשל. היא חיונית לאנשים שטרם חשו ביטחון עצמי לצעוד לבד עם עזרה שבועית ותמיכה של קבוצות כמו תכנית 12 הצעדים. זה לא משנה מאיזו התמכרות אתם סובלים, חשוב לדעת שיש כיצד לצאת משם ולא להישאר לבד, וזאת המטרה של מרכז גמילה כמו רנסנס – ויקטוריה, שפועל באמצעות יחידה לנפגעי סמים ויחידה לטיפול בנפגעי אלכוהול. דברו איתנו בכל שעה 1-800-205-077

Exit mobile version