Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הצעת הגשה: בילויים ואטרקציות לחול המועד בנתניה

מה לעשות בחגי תשרי בנתניה: רק היום יצאנו מהחופש הגדול, והחגים כבר ממש מעבר לפינה. אז לקראת ימי החופש הקרובים אספנו לפניכם מספר רעיונות ליום טיול ב-נתניה.

חופים-חובה לרדת לאחד מהחופים המרהיבים של נתניה.

רחוב הרצל: רחוב שחייבים ללכת בו- הסטריט מול החדש של נתניה, המוביל לכיכר האינטראקטיבית של העיר,  כי יש בו חנויות מעניינות, תערוכות אמנות מתחלפות, הרבה סטייל, גלידה טובה וגם עוגיות קטנות של הקונדיטאות הצרפתית

תמונה לצלם למזכרת-  בטיילת המצוק, על רקע מצנחי הרחיפה וליד אחת מהתצפיות היפות של הטיילת,  ועל רקע אייקון "איי לאב נתניה" בטיילת הדרומית.

מלונות ששווה לשים את הראש- מלון לגון נתניה או מלון הבוטיק היוקרתי מגדל דוד.

טבע בעיר

פארק אגם החורף- בריכת חורף, מקום מאוד יפה, מתאים לפיקניקים.  ממוקמת בלב אזור המיועד לשימור ומהווה כתם ירוק בתחומי העיר נתניה, גדלים שם מיני צמחים המיוחדים, ריכוזים גדולים של אירוס הארגמן ועוד. וגם – שמורת האירוסים, חורשת האלונים

תרבות

מוזיאון נתניה-מוזיאון הוא מוזיאון תולדות נתניה, מיצגים, פעילויות לילדים, תערוכות,סיורים חוויתים עם דמויות מחופשות ועוד

גלריה על הצוק- הגלריה על הצוק הינה הגלריה העירונית של העיר נתניה. הגלריה מוכרת ונתמכת על ידי המחלקה לאמנות פלסטית במשרד התרבות והספורט ומוכרת על ידי סל תרבות ארצי. כמו כן, הגלריה חברה בעמותה של מוזיאונים בינוניים לאמנות עכשווית ביניהם המשכן לאמנות בעין חרוד, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מוזיאון פתח תקווה לאמנות עכשווית, מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד ועוד. הקבלה והחברות בעמותה זו מותנית בעמידה בקריטריונים מקצועיים.הגלריה ממוקמת על קו החוף בציר המרכזי של העיר ומושכת אליה קהל רב של מבקרים ביניהם תושבי העיר ותיירים. חלל הגלריה הוא מהיפים בארץ ואת המבנה עוטף נוף עוצר נשימה של הטיילת והים. הגלריה מהווה אטרקציה מרכזית בעיר וחושפת את תושביה לאמנות איכותית וחוויה תרבותית יוצאת דופן.

גרפיטי –  סיורי גרפיטי לאורך רחוב הרצל המיוחד – המדריכים הם שחקנים וסיורים שפותחו במיוחד . כל הקירות הם מיוחדים, האמנים הגיעו במיוחד מאירופה, ביוזמה ומימון של עיריית נתניה, וקיבלו שבלונות מיוחדות,  היה פה תהליך של שיתוף של הקהילה. כל המדריכים הוכשרו בהדרכת גרפיטי. האמנות מתבטאת במגוון סגנונות- יש גרפיטי של קירות לא חלקים, יש גרפיטי שהוא מנכיח את שעון העיר ועוד. הסיור הוא מרתק כיוון ואנשים נחשפים למשהו שהם לא רואים תוך כדי שיטוט, העין לא קולטת אם לא מסבים את תשומת הלב. בשונה מתל אביב שם גרפיטי מחאתי – מחתרתי, בנתניה זה משהו מתוכנן שיוצר אצל המתבונן תחושה שזה חלק מהעיר עם אמירה. לכל גרפיטי יש הסבר וסיפור.

סטיילינג-ישנם סיורי סטיילינג ביחד עם סטיילסטית ברחבי העיר במגוון חנויות בוטיק ( לא ברשתות ) שנמצאות בעיר ומוכרות פרטי אופנה שווים ומיוחדים הבגדים מיובאים מכל מיני מקומות ברחבי העולם .. ובחלק מהחנויות נמכרים כפרטים בודדים

 אגם החורף. צילום: פלג אלקלעי

אנדרטת הניצחון – אנדרטה בנתניה לציון ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה. האנדרטה הוקמה על פי החלטת ממשלת ישראל ובהסכמת ממשלת רוסיה. האנדרטה הלאומית לציון ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית שמהווה את אחד המונומנטים המרשימים שהוקמו בישראל בשנים האחרונות.

אוכל- שוק נתניה הוותיק והתוסס. סיור קולינרי של שוק נתניה משלב גם אמנות וגם הסטוריה

הפלנתניה-מרכז המדע, התרבות והחלל ע"ש מדראמה מציע לקהל הרחב מגוון פעילויות קיץ – סיור בשביל החלב ובגלקסיות השונות, סדנאות מדע וחלל, מופעי כוכבים בפלנטריום, ניסויים והדגמות מדעיות ואטרקציית הגן המדעי המהווה חוויה על חושית לקהל המבוגר והצעיר, תצפיות טלסקופים מיוחדות. (פרטים באתר הפלנתניה).

 

 

 

Exit mobile version