Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הצעת נישואין על יאכטה לדתיים – זה הסיפור המדהים ויוצא הדופן שלי

אתם מכירים את הבחורות האלה שמחכות יותר מדי זמן להצעת נישואין, וכבר מתחילות להתחרפן כשזו מבוששת להגיע? אז היי. נעים להכיר. שמי רחלי, ואני לגמרי לא אחת מהבחורות האלה – אבל בכל זאת קיבלתי הצעת נישואין מהגבר הכי שווה בסביבה. אני אספר לכם איך הכל התחיל, ואיך הצלחתי לקבל לא רק הצעת נישואין, אלא גם הצעת נישואין על יאכטה. מגניב, הא?

לחץ מתון ודודות שאף אחד לא שמע עליהן

אז בגיל עשרים הייתי אחרי שירות לאומי ובתחילתם של לימודי הוראה, כשאימא שלי שאלה אותי "רחלי, מה קורה? את לא חושבת שהגיע הזמן לחשוב על חתן? את יותר מדי לוקחת את הזמן, בתי". אז לפני שאתם מתעלפים, תנו לי להסביר לכם: במגזר הדתי, בגיל עשרים רווקה מוחלטת (כלומר, שעוד לא יצאה אפילו לדייט שידוך) נחשבת קצת בררנית. כלומר עוד אין לחץ ממש מסיבי, אבל בהחלט כבר מתחילים להלחיץ אותך בסיפורים על כל מיני דודות שמעולם לא שמעת עליהן (ברור, כי אמא שלי המציאה אותן לצורך מוסר ההשכל. נכון אמא? לא חשוב, עדיין אוהבת אותך!) שהתחתנו, שומו שמיים, בגיל מבוגר ולא הצליחו ללדת ילדים מפאת גילן וכו'.

אז כן, היה קצת לחץ מוסווה, והיה בחור בשם אברהם שביקשו ממני לפגוש. עכשיו, אני את האברהם הזה פגשתי פעם בגיל שתיים עשרה, ולא בדיוק התרשמתי ממנו, בלשון המעטה. הוא היה נמוך ממני בראש, רזה מאד, מלא בפצעי אקנה אדומים ובעיקר מאד מתנשא. יהיר, מזלזל. לא בדיוק גבר החלומות שלי. אבל אמא לחצה, והאחיות שלה התחילו להגיע כל יום כדי "לשבת אתי על כוס תה", אז אמרתי, טוב תעזבו אותי. אני אצא עם הבחור לדייט אחד, ושנינו נדווח שזה לא הצליח ושלום על ישראל. אולי אני ארוויח קצת שקט לכמה שבועות.

אמרתי לו, פחות מהצעת נישואין על יאכטה אני לא מתפשרת.

בערב המיועד יצאתי ללובי של מלון הילטון בתל אביב, כששתי דודות שלי יושבות לא רחוק ממני (וצוחקות עלי בטירוף, כפי שזה נראה). הייתי לבושה יפה ואימא הכריחה אותי להתלבש עם השמלה הכי יפה וצנועה שלי, אבל בלב רק חישבתי כמה זמן אני צריכה "לתת פה" מתוך כבוד, כדי לחזור הביתה במהירות להתכונן למבחן חשוב.

"רוצה הצעת נישואין על יאכטה – אז זה מה שיהיה". צילום: Pixabay

בעוד אני שקועה במחשבות, התיישב מולי בחור צעיר, דומה למה שזכרתי. הוא הזמין לשנינו קפה, והתחיל לחקור אותי. מה אני לומדת, מה אני מחפשת בבעל וכו'. לא ממש הקשבתי לו, והייתי שקועה במחשבות. מאחר וידעתי כבר שכלום לא ייצא מזה התחלתי להתגרות בו, כדי לנסות להוריד אותו ממני. "פחות מהצעת נישואין על יאכטה בהפלגת שייט רומנטי אני לא מתפשרת", הודעתי לו, "אני רוצה הצעת נישואין על יאכטה עם יין, שקיעה, וטבעת יהלומים במהלך שייט רומנטי בלב ים". הבחור הנהן, ואמר "אני לא חושב שזו תהיה בעיה. גם אברהם חלם על שייט רומנטי שבמהלכו תהיה הצעת נישואין על יאכטה לזו שתחשוק בה נפשו".

"יופי", אמרתי. "רגע, מה?"

"אני לא אברהם", הוא אמר בתימהון, ופתאום הרים את מבטו אל מישהו שעמד מאחוריי. "הנה אברהם. בוא ידידי. שב. יש לך פה עניין עם בחורה מפולפלת מאד".

"הצעת נישואין על יאכטה, זה מה שאת רוצה? אז זה מה שיהיה".

מול עיניי התיישב בחור גבוה, תכול עיניים, עם שיער שחור ועור פנים מושלם. שום זכר לפצעונים, לרזון או לקומה הנמוכה. מדהים איך אנשים משתנים בעשר שנים…

"אברהם?", שאלתי בהיסוס.

"כן רחלי", הוא ענה, וחייך אל הגבר השני. "בועז תחכה לי, נחזור ביחד".

"אני אלך לבדוק מה שלום הדודות שמפקחות על המפגש שלכם", קרץ לו בועז ונעלם. אברהם נפנה אלי וחייך במבוכה.

"אח שלי עם השטויות שלו", אמר.

"אני לא הבנתי שזה לא אתה", גמגמתי.

"אצלנו במשפחה נהוג שהאח הגדול מגיע קודם לדבר קצת עם הכלה המיועדת, ואם היא ממש לא בעניין אז הוא חוסך את עוגמת הנפש לחתן המיועד, שצריך לצאת להרבה דייטים כאלה. הוא שכח להציג את עצמו?"

"אני לא יודעת", אמרתי, וניסיתי לא לשקוע בכחול שבעיניו, "לא הייתי כל כך מרוכזת".

"ועכשיו את מרוכזת?"

הנעתי בראשי ללא, ומזווית העין קלטתי את הדודות שלי מתפוצצות מצחוק. האמת, הבנתי אותן.

"אז מה בועז אומר, את רוצה שייט רומנטי עם הצעת נישואין על יאכטה?" אמר ותפס את התפריט, לעיון. הוא הרים את עיניו אלי, וחייך. "אם הצעת נישואין על יאכטה, זה מה שאת רוצה, אז זה מה שיהיה. אם את בעניין של להתחתן אתי בכלל".

חייכתי. בלב כבר דמיינתי את עצמי מפליגה על היאכטה עם טבעת היהלום החדשה שאקבל ממנו.

אגב, היום ברוך השם כבר יש לנו שני פעוטות תכולי עיניים כמוהו, ובכל יום נישואים אנחנו חוזרים ליאכטה ועושים לנו שייט רומנטי כמו בהצעת הנישואין היפה שהייתה לנו, כדי להיזכר תמיד איך הכל התחיל וכמה טוב לנו יחד.

אז אם גם אתם מתעניינים בהפלגת שייט רומנטי עם הצעת נישואין על יאכטה, אני ממליצה בחום על חברת גל ונעמה השכרת יאכטות ששם אנחנו היינו, והטלפון שלהם: 0504600470

Exit mobile version