Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הקשר שבין קמין עצים לבין זמן איכות משפחתי

משפחה זה ביחד ויחד שווה לא מעט ועל כן כאשר מבקשים לחוות בבית זמן איכות, ראוי להתאסף ביחד כמה שיותר ולא רק בארוחות הערב, אלא גם סתם אחה"צ, או בשבת מוקדם בבוקר. אם כן כיצד ניתן לייצר את הביחד ולגרום לו להיות חמים נעים ומהנה? ובכן יש כמה טיפים שעשויים להפוך גם את הסלון שלכם למקום מושך במיוחד. מבקשים לשמוע רעיונות?

משחקי חברה

אם גם לכם יש בסלון ספריה בה יש חפצי נוי לצד כמה ספרים, מוטב לפנות גם מקום למגוון משחקי חברה, אם עבור כל המשפחה ואם עבור הילדים, וזאת כי במקום לבהות ביחד מול מסך הטלוויזיה, עשוי להיות הרבה יותר אפקטיבי מבחינת חוויה משפחתית אם תוציאו משחק, תשבו ביחד על הרצפה ותתחילו לשחק. עם זאת, על מנת שיהיה נוח לשבת ביחד על הרצפה החשופה, יש לדאוג לכמה דברים ומכאן נעבור לנקודה הבאה: שימוש בשטיח או לחלופין התקנה של רצפת פרקט.

עוברים לרצפה

קמין ביתי. צילום: pixabay

תוספת של שטיח – ממש כשם שאין להשוות את החוויה של אכילה עם הידיים אל מול החוויה של אכילה עם סכו"ם, כך גם אין להשוות את החוויה של ישיבה על הספה אל מול החוויה של ישיבה משוחררת ישירות על הרצפה. עם זאת, על מנת שהרצפה תהיה נעימה רצוי להוסיף שטיח, אם כי הוא מזמין ומגדיר טריטוריה ואם כי הוא מוסיף נופך עיצובי חמים ומרשים.

בוהים בלהבה

ציינו שחשוב שיהיה נעים בסלון וציינו שאנשים אוהבים לבהות ביחד (למשל בטלוויזיה), וכאן אנו מגיעים להמלצה שמאחדת בין שני הדברים – התקנת קמין עצים בסלון! באופן שכזה ניתן גם לוודא מראש שהסלון יהיה המקום הנעים ביותר בבית (במיוחד בחודשי החורף הקרים) וגם להוסיף אלמנט שאינו רק מרהיב מבחינה עיצובית, אלא גם מרתק, וזאת כי אין חוויה משנית לבהייה בלהבות אשר משנות צורה וגוונים, מתאחדות ונפרדות, קטנות וגדלות. כמו כן חוויה זו הינה חוויה שורשית אשר מוטמעת בגנים שלנו, וזאת כי גם אם היינו צופים במשפחה אקראית לפני כמה מאות שנים, סביר להניח שהיינו מוצאים אותה יושבת אל מול המדורה, נהנית מחום נעים וממראה מהפנט.

שורת סיכום

לסיכום נציין שזמן איכות משפחתי מאוד חשוב והסלון מהווה מרכז חשוב ביותר בהקשר זה. אי לכך יש לחשוב כיצד מעצבים אותו ובמה מאבזרים אותו, ואם ניתן לשלב בתמונה גם קמין עצים, הרי שמדובר בתוצאה מרהיבה, ולו כי בין היתר הקמין אידאלי עבור חימום הבית, מעניק חום בריא ומדובר בחימום שמתחשב בסביבה והוא מאוד אפקטיבי. אי לכך זה הזמן לבחור משחקי קופסא, שטיחים, אביזרי נוי וכמובן שגם את סוג הקמין הרצוי, ואם בסוף היום הילדים יקראו לכם לשבת איתם ביחד בסלון – תדעו שבחרתם נכון.

Exit mobile version