Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הרישיון שלכם להתפרנס

חדלות פירעון -אנשים רבים באוכלוסייה הישראלית עובדים בענף התחבורה כנהגים: נהגי אוטובוס, נהגי מוניות ועוד. רישיון הנהיגה מאפשר להם להתפרנס מהמקצוע שלהם ולהתקיים בכבוד. אולם, כאשר נגד אדם קיימים תיקי הוצאה לפועל ומכוחם הוטלה הגבלה על רישיון הנהיגה שלו, הדבר פוגע באופן ישיר ביכולת שלו להתפרנס ולהתקיים. חשוב לדעת כי הגבלה על רישיון הנהיגה אינה בלתי הפיכה וניתן לבטל אותה בהתאם לתנאים הקבועים בחוק. אם נקלעתם למצב בו נוצרו לכם חובות, נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל והוטלו עליכם עיקולים והגבלות שונות ובכללם הגבלה על רישיון הנהיגה, תפנו לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר יוכל לתת לכם פתרון ודרך באמצעותה תוכלו לבטל את ההגבלה על רישיון הנהיגה שלכם

חשוב לשמור על הזכויות שלכם

עורך דין הוצאה לפועל – לצד הזכות של הזוכה לגבות ממכם את החוב המגיע לו, עומדות לחייב זכויות שונות שחשוב להיות מודעים להם. עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון יוכל להבהיר את המצב המשפטי המורכב, לפשט אותו ככל שניתן ולהתוות דרך פעולה שתגן על הזכויות שלכם ותוביל אתכם לארץ מבטחים- חיים חדשים ללא חובות. חשוב לדעת שקיימים מנגנונים משפטיים אשר נועדו להתמודד עם סיטואציה של קיום חובות ולהבטיח כי לצד זכות הזוכה לגבות ממכם את החוב, לא תיעשה פגיעה בלתי מידתית ביכולת שלכם להחזיר את החוב.

צילום: pixababy

להסתכל לעתיד

עורך דין פשיטת רגל -במצב בו קיימת הגבלה על רישיון הנהיגה, המשמעות היא שרישיון הנהיגה לא תקף ולכן הדבר מהווה סיכון משמעותי של היכולת להתפרנס ולהתקיים במיוחד לאנשים שעובדים כנהגים שזהו מקור פרנסתם העיקרי ולעיתים היחידי אשר במידה ויישלל מהם, לא יוכלו להמשיך לעבוד ובטח שלא לשלם את החובות שלהם. זוהי הגבלה שכדי להתמודד איתה ולפעול כדי לבטל אותה, מומלץ לגשת לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון מקצועי אשר מתמחה בתחום ההוצאה לפועל ויש לו ידע נרחב וניסיון עשיר בביטול הגבלות ובמיוחד ביטול הגבלה על רישיון הנהיגה. אל תפחדו לעשות צעד קדימה, אתם יכולים להיות במקום טוב יותר.

 

המאמר בחסות חדשות ראשון לציון  עידכונים סביב השעון  https://rishon.bignews.co.il/

 

Exit mobile version