Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

השם של השבט החדש: ישי אורות או מורשה

מליאת בני עקיבא התכנסה אמש על מנת לבחור את שם השבט החדש שייחשף בתום מפקד הסיום במוצאי השבת הקרובה – שבת ארגון. השם יהונתן נפסל בשל בקשת משפחתו של יהונתן פולארד.

צילום: באדיבות אהרון בן חמו

מליאת תנועת בני עקיבא המורכבת מרבנים, איש ציבור ופעילי התנועה ובהם ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי ונחמיה רפל מזכ"ל הקיבוץ הדתי  על מנת לבחור את שם  השבט החדש מתוך רשימת הצעות מנומקות שעלו בשבוע האחרון. לאחר שהשמות 'צור' 'חרות' ויהונתן (בשל בקשת משפחתו של יהונתן פולארד הכלוא בארה"ב) ירדו מהפרק הוחלט לבחור אחד מהשמות הבאים: ישי אורות או מורשה והוא אכן נבחר ברוב גדול. בתנועת בני עקיבא פנו לכלי התקשורת וביקשו שלא לפרסם את שם השבט החדש, גם אם שם זה יודלף ויוודע לגורם זה אחר עד למוצאי השבת הקרובה.

מזכ"ל תנועת בני עקיבא דני הירשברג:  "אלפי חניכי שבט "הרא"ה" ברחבי הארץ ממתינים בקוצר רוח למוצאי שבת ארגון בציפייה לקבלת שם השבט החדש שילווה אותם לאורך השנים. חלק מהותי ומרכזי עבור החניכים הוא העיסוק, הניחושים, ההשערות וההמתנה לרגע ההכרזה. אנו מקווים שכלי התקשורת יגלו אחריות ויימנעו מחשיפת השם החדש עד למוצאי השבת הקרובה."

ח"כ מוטי יוגב שהשתתף בהצבעה עדכן בטוויטר:"מצביעים על השם של השבט החדש של תנועת בני עקיבא. אל דאגה, הצבעתי עם הקואליציה".

צילום: באדיבות אהרון בן חמו
Exit mobile version