Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

השקעות נדלן עושים בעזרת עורך דין מקרקעין

נדל״ן בעזרת עורך דין

השקעות מסוג זה נחשבות סולידיות מאד, אך צריך לדעת לאן ללכת ולאלה מטרות לייעד את המושכר שלכם. במדריך שלפניכם תוכלו לקבל מידע מלא על השקעות הנדלן הנדרשות לכם, אשר יניבו לכם שכר חודשי מכובד ויאפשרו לכם להתקיים לצד העבודה השכירה.

בחרו את אפיק ההשקעה שלכם בעזרת עורך דין מקרקעין

ניתן להשקיע בנדלן למגורים אך גם ניתן להשקיע בנדלן למטרות אחרות כמו מסחר ותעשייה בכל אחד מהצעדים התיעצו ותקחו ליווי של עורך דין מקרקעין. בנדלן למסחר אתם משכירים חנויות לעוסקים אחרים, ובנדלן לתעשייה מדובר בעיקר על השכרת משרדים ופסי ייצור, או משרדים גרידא. בחרו באפיק ההשקעה שאתם מוצאים לנכון להשקיע בו, ושאתם חשים מחוברים אליו יותר מכל אפיק אחר.

בחרו את סוג הפרויקט שלכם באפיק ההשקעה

בנדלן למגורים ניתן לבחור האם להשכיר דירה או להשכיר בית פרטי. ניתן לבחור האם להשכיר לשותפים וסטודנטים שצפויים להתחלף מהר אך לשמור קבוע על עקומת הביקוש או להשכיר מפרטים המחפשים קביעות בנכס כמו משפחות, זוגות ורווקים שחיים לבד ללא שותפים. 

בנדלן למסחר – ניתן לבחור האם להשכיר חנות או משרד מכירות. ניתן גם להשכיר דוכנים ומיני חנויות. חשוב לבחור ממש את הייעוד של המקום על מנת להגיע לאנשים שהוא הכי מתאים עבורם, אשר צפויים להישאר בו שנים ארוכות.

בנדלן לתעשייה – הבחירה היא בדרך כלל בין משרד קטן לבעלי מקצועות חופשיים (שמושכר בדרך כלל דווקא בשטחי מסחר), לבין משרד גדול מרובה חדרים, המשמש סדנאות והייטק לרוב. משרד כזה יכול לשמש כמפעל עם פס ייצור ממשי, או לעסוק בתעשייה נקייה כמו תעשיית ההייטק.

בחרו במיקום הרלוונטי ביותר לפרויקט שלכם

סביר להניח כי בדירות סטודנטים לא בוחר המשקיע אזור המרוחק ממרכזי הלימוד, ובשטחי מסחר לא בוחרים אזור שעמוס מכך טוב בכל החנויות והמותגים. יש למצוא לכל מטרה את השטח הייעודי שלה. זה יאפשר לכם לתת לבני המקום בדיוק את מה שהם צריכים: השכרת דירות למי שזקוק לכך, חנות המספקת מוצרים שחסרים באותו אזור, ועוד. גם אם זה לא יהיה שטח שאתם תפעילו, אלא השוכרים שלכם, רצוי לעשות בשבילם את הבדיקה הזו, משום שאם הם לא ירוויחו מהנכס שהם ישכירו הם צפויים לעזוב אתכם ותתקשו למצוא להם מחליפים. פנו עוד היום לעורך דין דן גנגינה

Exit mobile version