Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

השתלות שיניים – כל מה שרציתם לדעת

הזנחה של השיניים עלולה להביא עמה בחלוף השיניים שחיקה של האמייל, נסיגה של החניכיים והצטברות טרטר. כתוצאה מכך עלולה לקרות ירידה משמעותית בבריאות השיניים, ולעתים יש צורך לעשות השתלות שיניים. למרבה המזל הטכנולוגיה הקיימת בתחום הופכת את הפרוצדורה הזו להרבה יותר חלקה.

ניתן לעשות השתלות שיניים ביום אחד וכך בעצם להגיע לתוצאה האסתטית הרצויה מבלי שתצטרכו לעבור כמות גדולה של טיפולים. זה בוודאי משהו שיכול להקל במידה רבה על אנשים שצריכים לעבור על השתלה, בין אם לצרכים אסתטיים ובין אם לבריאות חלל הפה.

שומרים על שיניים בריאות

אם אתם רוצים למנוע נזקים לשיניים ולחניכיים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי מניעה חכמה. אמנם השתלת שיניים בזאלית מציעה פתרון אסתטי יוצא מן הכלל לאלו שצריכים זאת, אך לצד זאת צריך לזכור שתמיד רצוי לשמור על השיניים הטבעיות על ידי הקפדה על היגיינה לאורך זמן.

צחצוח שיניים פעמיים ביום ושימוש בחוט דנטלי לאחר כל ארוחה אמורים להיות הבסיס. לצד זאת רצוי גם להימנע מאכילה של משקאות מתוקים ומזון מעובד. כך ניתן לשמור על בריאות השיניים בטווח הארוך ופשוט תוכלו לצמצם את הסיכוי שתצטרכו לעבור טיפול כזה.

הופכים את השיניים לאסתטיות

שיקום שיניים אסתטי זהו תהליך שבו מושם דגש על שיפור מראה חלל הפה, תוך כדי חשיבה על הפן האסתטי. במקרים שבהם השיניים הוזנחו לאורך תקופה ארוכה, והן נמצאות במצב לא טוב, ניתן לשקול השתלה, בהתאם לעצתו של רופא השיניים. אתם רק צריכים לשמוע את חוות הדעת שלו בהתחלה עד להחליט האם זה מתאים לכם.

אתם לא צריכים להרגיש לא בנוח עם מראה השיניים שלכם, אלא רק לפנות אל רופא שיניים שיוכל לעשות עבורכם את הבדיקה הדרושה במקרה הזה ולאפשר לכם להיות מרוצים לחלוטין. זה בוודאי יהיה חיוני כדי שתוכלו לחזור לחייך ולהרגיש בנוח עם מראה השיניים שלכם והאסתטיות שלהם. במרפאת אדנטיקה סמייל תוכלו למצוא את מיטב רופאי השיניים שישמחו להציע לכם טיפול מקצועי ואדיב.

Exit mobile version