Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

התכנון הנכון למעבר דירה

אם מעבר הדירה שלכם מתקרב, סביר להניח שהדירה הנוכחית שלכם מתמלאת לה לאטה בארגזים. זה נהדר, בעיקר משום שזה אומר שאתם מתכוננים במרץ לקראת היום הגדול אבל האם כבר שוחחתם עם כל הספקים שאתם צריכים כדי שהמעבר הזה יעבור בצורה החלקה והפשוטה ביותר? ננסה לעשות לכם סדר בבלגן כדי שתוכלו לוודא שלא פספסתם שום דבר. קחו לכם עט ונייר והתחילו לסמן לעצמכם מה כבר טופל – ומה דורש את תשומת לבכם.

צילום: shutterstock באדיבות אלי פרידמן seo-tip

ספקים קיימים

התחילו במיפוי הספקים הקיימים שלכם, כלומר – אלה שאתם משתמשים בשירותים שלהם בכתובת הנוכחית שלכם. אם אתם מנויים לטלוויזיה בכבלים או לשידורי לוויין, עדכנו את החברה על המעבר הצפוי כדי שיוכלו לתאם לכם טכנאי שיחבר אתכם לשירותים אלה גם בדירה החדשה. פעלו באופן דומה גם עם ספקית האינטרנט שלכם ועם חברת הטלפונים, אם יש לכם קו טלפון בדירה. בנוסף לכך חשוב לשוחח גם עם חברת הגז שתדאג לספק לכם גז בדירה החדשה. ככל שתתקרבו אל מועד המעבר מומלץ שתפנו גם לחברת החשמל ולעירייה הרלוונטית, כדי לעדכן על כתובתכם החדשה, וכן למשרד הפנים לצורך עדכון הכתובת בתעודת זהות. את כל שאר נותני השירותים (בנק, חברת אשראי וכו') חשוב שתעדכנו לגבי הכתובת, כדי שתוכלו לקבל עדכונים ופריטי דואר.

ספקים חד פעמיים

חוץ מהספקים הקבועים שלכם, תצטרכו לצורך המעבר עצמו גם כמה ספקים חד פעמיים. קודם כל, אתם בוודאי זקוקים לשירותיה של חברת הובלות שתדאג להעביר את החפצים שלכם לדירה החדשה. חפשו חברת הובלות בדרום או בכל אזור אחר שאליו אתם עוברים, התייעצו עם חברים שעברו דירה לאחרונה והשוו הצעות מחיר כדי לבחור בחברה הנכונה, האמינה והטובה ביותר בשבילכם. חוץ מזה כדאי לבחון אפשרות לבצע בדירה החדשה הדברה וניקיון, כדי שתיכנסו לבית מבריק ונטול מזיקים למיניהם. חברות הדברה או ניקיון תוכלו למצוא באינטרנט, וגם כאן, ככל שתוכלו, קבלו המלצות של אנשים שכבר היו שם, כדי שתימנעו מתקלות שירות ובעיקר, כדי שהמעבר יהיה פשוט ונוח בשבילכם.

צילום: shutterstock באדיבות אלי פרידמן seo-tip

יש לכם מספיק דאגות שקשורות להעברת הדירה, צמצמו אותן למינימום ובחרו בספקים הטובים והאמינים ביותר, גם אם הם לא בהכרח הזולים ביותר. אל תשכחו שהזול ביותר עשוי להסתבר כיקר ביותר, בוודאי אם תצטרכו להזמין נותני שירות אחרים לתיקון נזקים שייגרמו על ידי הספק הזול שבו בחרתם. זהו הבית שלכם ואלה הם החפצים האישיים שלכם, תשמרו עליהם היטב ותיהנו מהבית החדש!

Exit mobile version