Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

וילונות גלילה לבית – איכות חסרת פשרות

Close-up of purple curtains in the bedroom

וילונות גלילה לבית – איכות חסרת פשרות

אם בא לכם להוסיף לעיצוב הבית שלכם דקורטיביות וייחודיות, אין ספק שכדאי שתכירו את הטרנד החם ביותר בתחום עיצוב הבית כיום: וילונות גלילה. מדובר על וילונות נוחים מאוד לשימוש, אך מעבר לכך, הם מהווים פתרון איכותי, יעיל וזול לכל הנושא של הצללה והסתרה.

וילונות גלילה- מה זה בעצם?

וילונות גלילה למטבח הם בעצם מסך בד יעיל לצורת יצירת חושך או צל. בניגוד לווילונות בד רגילים, וילונות גלילה עשויים מחומר דוחה אבק. ניתן לנקות את הווילונות הללו גם כאשר הם תלויים באמצעות מגבון או מטלית בד. בשל העבודה שמדובר על וילון שיש בו אופציות למצבים שונים, כאשר הוא סגור, נוצרת אשליה כי אין וילון כלל. הווילונות הללו משתלבים בצורה נהדרת בחלל כל חדר והם לא תופסים נפח. הם עשויים מחומר עמיד בפני קרני שמש ועל כן, החום מבחוץ בעונת הקיץ איננו חודר פנימה.

כיום ניתן למצוא היצע רחב של שילובים בתחום וילונות גלילה מעוצבים ועל כן, חשוב מאוד שטרם תרכשו את הווילון לביתכם תשאלו את עצמכם: מהו הצורך שהווילון אמור לענות עליו בחדר- האם מדובר על צורך אסתטי או שמא מדובר על צורך פרקטי? בהתאם לשאלה זאת, תוכלו לבחור את וילון הגלילה התואם לביתכם.

סוגי מנגנונים בווילונות גלילה

המנגנון בווילון הגלילה הוא זה שאחראי על העלאת הווילון והורדתו. ניתן למצוא שתי אפשרויות למנגנון זה: 

מנגנון ידני המאפשר לפתוח ולסגור את הווילון את הווילון באמצעות משיכת שרשרת שמותקנת לצד הווילון, כאשר כל מה שאתם נדרשים לעשות זה למשוך בחוט לכיוון אחד והווילון יורד ובכיוון שני הווילון עולה.

המנגנון השני הוא מנגנון חשמלי הכולל מנוע חשמלי שבאמצעותו ניתן להוריד ולהעלות את הווילון ובכך ליצור בצורה קלה ונוחה את ההצללה המתאימה. במנגנון המדובר קיימות שתי אופציות: שלט שמחובר לווילון או שלט רחוק שמאפשר שליטה על הווילון גם מרחוק.

בחירת וילון גלילה מושלם תושפע מפרמטרים שונים כגון: סוג המנגנון של הווילון, סוג הבד, החלל שבו הווילון אמור להיות ועוד. אם אתם מחפשים וילונות גלילה מעוצבים ואיכותיים שיהיו תואמים לביתכם בצורה מושלמת, חשוב שתרכשו אותם בצורה נכונה אצל חברה שידועה באיכות הווילונות שהיא מציעה, בעיצוב, ובמחיר הנוח.

Exit mobile version