Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חבילות שי לפסח – איך בוחרים חבילת שי לפסח 2018?

פסח 2018 ממש עומד מעבר לפינה, ועולה השאלה – איזו חבילת שי נעניק לעובדים שלנו השנה? חבילות השי הניתנות לעובדים לכבוד פסח הן מעבר לסתם עוד מתנה לחג – מצד אחד הן מסמלות את הבעת ההערכה והכרת התודה של החברה לעובד, ומצד שני, חבילות השי לחג מסמלות גם את מעמד החברה עצמה, ההשקעה של החברה בעובד וכמובן את החדשנות והמקוריות של החברה.

קריטריונים לבחירת חבילת השי

תקציב חבילת השי – טווח מחירי חבילות השי לפסח הוא רחב מאוד, לכן חשוב לדעת מהו התקציב לפני שבוחרים את חבילת השי הנכספת. כדאי להגדיר מראש את התקציב לחבילת השי עבור עובד ומהו סך התקציב בו אפשר להשתמש.

מקום הרכישה רוב הסיכויים שתעדיפו מקום בו הרכישה תהיה קלה, פשוטה ומהירה עבורכם. עדיפות למקום שאין צורך להגיע אליו פיזית על מנת לקבל את החבילות, מקום בו יוכלו להתאים לכם חבילת שי מושלמת עבור הצרכים והתקציב שלכם. חשוב שלמקום יהיה שם טוב וידוע, והמוצרים בו איכותיים ומוכרים.

חבילת השי עצמה – חשוב מאוד שחבילת השי תהיה שמישה עבור העובד, ויחד עם זאת תשדר יוקרה. המטרה היא שהעובד ישמח לקבל את חבילת השי, ירגיש את המחשבה שהושקעה בה וידע להעריך אותה. מציאת חבילת שי אשר תשמח את כל העובדים היא אינה משימה פשוטה. יש פרמטרים רבים המבדילים בין עובדים ובין התחביבים שלהם, לכן צריך למצוא חבילת שי כשרה, אשר מתאימה גם לגברים וגם לנשים, ולא עוסקת בתחביב מסוים, ועדיין תהיה שמישה לעובדים או לקרוביהם. לדוגמה: יין – יכולה להיות בחירה מעולה, היא מתאימה לכולם ללא קשר לגיל ולתחביב, ונחשבת יוקרתית ובהחלט שמישה.

תמונה באדיבות: pixabay

ערך מוסף – הערך המוסף הוא נושא חשוב בבחירת מתנה. הוא יכול להוות את קפיצת המדרגה בין חבילת שי רגילה לחבילת שי מיוחדת. הערך המוסף יכול להיות במארז השי עצמו – כזה אשר יסמל את ייחודיות החברה, או אפילו את השורשיות הישראלית. לחילופין הערך המוסף יכול להיות מצורף לחבילת השי – כמו ברכה יפה ואישית מפי המנכ"ל, אשר יכולה לשדרג באופן ניכר את משמעות חבילת השי בעיני העובד.

אז לכבוד פסח 2018 אשר כבר מגיע, הוקירו תודה לעובדיכם על ידי חבילת שי מהודרת ונכונה. העובדים הם משאב עיקרי בחברה וזה הזמן להראות את הערכתכם אליהם. ואיך תעשו זאת בדרך הפשוטה ביותר? קודם כל, דעו מהו התקציב עבור כל חבילת שי. לאחר מכן בחרו את מקום הרכישה, כזה שיהיה זמין לכם בכל עת והתקשורת איתו תהיה קלה ונוחה, שלא תצטרכו להגיע למקום ותדעו למה לצפות כאשר יגיע המארז. לאחר מכן התאימו את חבילת השי המושלמת עבור העובד – כזו שתשדר יוקרה, תהיה שמישה ותשמח כל עובד. לבסוף, הוסיפו ברכה מושקעת מפי המנכ"ל בכדי לשדרג את החבילה. בהצלחה!

 

Exit mobile version