Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חברת ההייטק MyHeritage מעניקה חסות ראשית לאירוויזיון 2019

אירוויזיון 2019 בישראל

אולי זו פניה לקהל היהודי הרב מכל העולם שיצפה באירוויזיון שייערך בישראל ואולי זה דווקא מופנה למיליוני האירופאים שיצפו באירוע הגדול ביותר שנערך בעשור האחרון בישראל אבל במהלך השבועות הקרובים תחשוף החברה קשרי משפחה בין הזוכים בתחרויות העבר, המשתתפים וקהל המעריצים

חברת ההייטק הישראלית MyHeritage מעניקה חסות ראשית לאירוויזיון 2019. צופי תחרות השירים ברחבי העולם ייחשפו לשירותים של MyHeritage, המאפשרים לכל אחד בכל מקום לצאת למסע מרתק לגילוי שורשיו.

העסקה נחתמה עם איגוד השידור האירופאי (EBU)המנהל את תחרות האירוויזיון. במהלך השבועות הקרובים תעבוד MyHeritage בשיתוף פעולה הדוק עם האיגוד, כדי לייצר תוכן מותאם למורשת ההיסטורית העשירה של תחרות האירוויזיון. תחשוף קשרי משפחה בין הזוכים בתחרויות העבר, המשתתפים וקהל המעריצים.

MyHeritage מאפשרת למשתמשיה הרבים ברחבי העולם למצוא קרובי משפחה, לחקור ולתעד את ההיסטוריה המשפחתית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של הצלבת מידע במאגר מידע עצום המכיל למעלה מ-9 מיליארד רשומות היסטוריות. וכן באמצעות בדיקת DNA ביתית, המאפשרת גם לקבל ניתוח מדויק של מוצאו האתני של הנבדק. MyHeritage זמינה באתר אינטרנט, תכנה ואפליקציה ותומכת ב-42 שפות.

יחצ

השותפות עם תחרות האירוויזיון הפופולארית בעיקר באירופה, נעשית על רקע הרחבת פעילות החברה ביבשת. MyHeritage משיקה באירופה את בדיקות MyHeritage DNA שיהיו זמינות לרכישה בחנויות באירופה ואון ליין.

לדברי ג'ון אולה סנד, המפקח הראשי של EBU על תחרות האירוויזיון: "אנו נרגשים לצרף את MyHeritage לצוות תחרות האירוויזיון 2019. שותפות חדשה זו היא ההתאמה המושלמת ביסוד ערכי הליבה שלנו, לגיוון ושילוב בין מדינות ולאומים שונים ברוח היצירתיות".

לדברי אבירם לוי, סמנכ"ל השיווק של MyHeritage: "אנו שמחים לשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון, שהיא אחת ההתכנסויות הגדולות בעולם לחגיגה של גיוון תרבותי ויצירתיות. אלו ערכים המלווים אותנו יום-יום בחברתנו. הסיוע שאנו מספקים לחיזוק קשרים משפחתיים החוצים לאומים ותרבויות מזכירים לנו כי למרות שאנו שונים וייחודיים, אנו גם דומים ומחוברים יותר ממה שאנחנו מניחים".

Exit mobile version