Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חברת ניקיון בתים מציעה שירות חדשני לחיטוי הבית והמשרד בתקופת הקורונה

ישראלים רבים מודעים לחשיבות ניקיון וחיטוי הבית והמשרד בתקופת הקורונה, כדי למזער מקרי הידבקויות, ועל מנת לשמור על בריאות הדיירים או העובדים בעסק. בשוק המקומי יש חברות ניקיון רבות המציעות שירותי חיטוי לבית ולמשרד בשיטות ותיקות שאינן בהכרח יעילות, וכיום כבר ידוע כי שיטת החיטוי בטכנולוגיית הערפול היא היעילה והאיכותית ביותר.

שיטת החיטוי בערפול מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת עם מכשיר יעיל לפיזור חומרי החיטוי בחלל החדר, כאשר המכשיר הייעודי מפזר את רסס חומרי החיטוי במיליוני טיפות זעירות בגודל מיקרוני. טיפות הרסס המיקרוניות מתפזרות היטב בכל חלל החדר הנגוע, הן נוחתות ומתפזרות באופן אחיד על המשטחים השונים בחדר, וכך למעשה חוסכים זמן ועלויות וזוכים לחיטוי אפקטיבי ללא תחרות.

חיטוי חדשני ואפקטיבי נגד קורונה ונגיפים אחרים

חברת ניקיון בתים מומלצת ומקצועית מציעה שיטות שונות לניקיון ולחיטוי הבית והמשרד, לחברה יש ציוד חדשני לחיטוי משטחים, והחיטוי מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת שאושרה גם על ידי ארגוני הבריאות. השימוש בטכנולוגיית החיטוי בערפול מקצרת את זמן העבודה ומשפרת את האפקטיביות של חומרי החיטוי. בנוסף, באמצעות המכשיר הייעודי והחדשני חוסכים בחומרים וניתן לבצע חיטוי יסודי בחללים קטנים או גדולים במינימום זמן, את החיטוי מבצעים לאחר ניקיון הבית או המשרד.

חשוב לציין כי חיטוי מקצועי נגד נגיף הקורונה וחיידקים ונגיפים אחרים מחייב ידע, ניסיון וציוד מקצועי. יש טכניקות שונות לחיטוי חללים ומשטחים, ובתקופת הקורונה נצבר ידע וניסיון רב בארץ ובעולם לגבי שיטות החיטוי היעילות ביותר. רוב הטכניקות הקלאסיות לחיטוי חללים ומשטחים מבוססות על ריסוס של חומרי החיטוי, חברות רבות מבצעות חיטוי בריסוס באמצעות חומרים קורוסיביים המשאירים סימנים אחריהם, לכן לאחר החיטוי יש להמתין לייבוש החומרים ולבצע ניקיון יסודי כדי למנוע מאנשים וחיות הבית לגעת במשטחים עליהם יש שכבת חומר קורוסיבי רעיל.

לא מוותרים על מנקה – גם בקורונה. צילום: unsplash

בשיטה החדשה של חיטוי נגד קורונה מפזרים את חומרי החיטוי הידידותיים לסביבה ולאדם באמצעות מכשיר ערפול חדשני. שיטה זו חוסכת זמן רב  והיא יעילה מאוד, כמו כן אין צורך לעבור על כל המשטחים לאחר הריסוס עם מטליות כדי לנגב את שאריות החומר.

מסייעים לישראלים לחזור לשגרת חיים רגילה

בתקופת הקורונה יש ביקוש עצום לשירותי ניקיון על ידי חברות המבצעות גם חיטוי והדברה. עסקים וארגונים במשק המקומי מחפשים שיטות שיאפשרו להם להבטיח מקום עבודה מוגן ובטוח מפני הידבקויות בנגיף הקורונה, וגם לקוחות פרטיים מעוניינים לבצע חיטוי יסודי בבית או בדירה כדי להגן על בריאות בני המשפחה.

לכן, אם אתם מתכננים להזמין בקרוב חברת ניקיון בתים לניקוי הבית, הדירה או המשרד – מומלץ לוודא מול נציג חברת הניקיון כיצד החברה מבצעת חיטוי, באילו חומרים היא משתמשת, כמה זמן לוקח החיטוי וכמובן כדאי להשוות מחירים. בתקופת הקורונה מומלץ להקפיד יותר מתמיד על ניקיון הבית והמשרד, ויש לבצע חיטוי באופן קבוע ורציף כדי למזער את סכנת ההידבקויות בנגיף הקורונה וכדי למנוע מצבים המחייבים בידוד ואובדן ימי עבודה בגלל מחלה או בידוד ביתי.

שיטת החיפוי בערפול מבטיחה לכם משטחים ללא נגיפים וחיידקים, וכמובן שגם נהנים מניקיון יסודי ומהברקת הבית או המשרד.

Exit mobile version