Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חברת פוליש לרצפה – כיצד היא תועיל לכם? 

אם אתם מתלבטים האם כדאי ליישם פוליש לרצפות, או האם לא כדאי לבצע פוליש מסוג זה, אלא להחליף את המרצפות לגמרי – חשוב שתדעו מהו פוליש, כיצד הוא יועיל לכם ומה חברת פוליש לרצפה יכולה לעשות עבורכם.

פוליש היה מאז ומעולם אלמנט פופולארי שעוזר לחדש רצפות וליהנות מרצפות במראה חדש, וזאת ללא שיפוץ מסיבי של המבנה, וללא החלפת רצפות.

קווים לדמותו של חומר מבריק –  מהו פוליש לרצפה?

פוליש הוא חומר מבריק אותו מורחים על רצפות מסוגים שונים כמו למשל: רצפות קרמיקה, רצפות זכוכית, רצפות בטון, רצפות שיש ועוד.

הפוליש שנמרח על הרצפה, מגן עליה ומאפשר קבלת רצפות במראה נעים ונקי, כאשר כיום ישנם מגוון סוגי פוליש ביניהם: פוליש מט, קריסטל, פולי במראה הרטוב, ופוליש קריסטל – הנחשב אחד מסוגי הפוליש הפופולאריים ביותר.

כיצד מבצעים פוליש?

 על מנת ליישם את הפוליש ולמרוח אותו על הרצפה ננקטות פעולות שונות:

 ניקוי הרצפות – השלב הראשון ביישום פוליש הוא פינוי הבית ולאחר מכן ניקוי הרצפות מאבק ולכלוכים, תוך ניקיון הפוגות שבין המרצפות.

תיקון רצפות – בשלב הבא המומחים של חברות הפוליש השונות מתקנים רצפות, ועושים את כל האפשר על מנת להשלים ולתקן מרצפות שנפגעו.

שיוף – לאחר תיקון המרצפות והניקוי, נעשה שיפוץ של הרצפות על ידי מכונת שיפוץ מיוחדת, תוך שאיבת האבק שנוצר עקב תהליכי העבודה.

הנחת הפוליש – לאחר שהרצפות מוכנות, ניתן להתחיל בהנחת הפוליש שהלקוח בחר, תוך התאמת הפוליש לסוג המרצפות ולסגנון המבנה.

המתנה לייבוש – לאח מריחת הפוליש על הרצפות ממתינים לייבוש מושלם, ורק לאחר מכן מחזירים את הרהיטים למקום, ורוכשים חומר ניקוי ייעודי שמתאים לרצפות שעבור טיפול פוליש.

תמונה באדיבות: pixabay

אז מה חברת פוליש יכולה לעשות עבורכם?

 חברות טובות הן כאלה שיכולות להתאים את סוג הפוליש לרצפות שלכם, לתקן מרצפות, לנקות אותן באופן יסודי ולהקנות להן מראה חדש ומבריק – וזאת באמצעות מריחת הפוליש על הרצפה.

שימו לב כי ישנן כיום בחרות פוליש וניקיון שיכולים לסייע לכם לתחזק ולנקות מבנים באופן קבוע.

 בחירת חברת טובה

על מנת לבחור חברת טובה, וודאו כי החברה אמינה, מעסיקה עובדים מקצועיים, כי היא כזאת אשר באמצעותה ניתן ליהנות ממבנה נקי ונעים, כי היא נותנת אחריות על העבודות שלה כולל אחריות על פוליש לרצפות, וכי היא עומדת בזמנים בצורה טובה.

Exit mobile version