Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חגיגת בת מצווה במועדון בראשון לציון

מועדון בת מצווה

בעבר אירוע בת מצווה היה מסתכם בארוחת ערב משפחתית עם כמות מצומצמת של אורחים, המשפחה הקרובה וכמה חברים. כיום אירוע זה הפך להפקה של ממש. עם עיצובים מיוחדים, עם שמלות ערב עם קייטרינג יוקרתי ומגוון ולפעמים גם עם זמרים מפורסמים.

כיום חגיגת בת מצווה במועדון בת מצווה בראשון לציון היא דבר מקובל ונפוץ ביותר. באירוע כזה אין כמות גדולה מדי של אורחים כמו בחתונה למשל, לכן חבל לבזבז כסף מיותר על אולם גדול שאין לכם בו צורך וכדאי להשקיע אותו בדברים אחרים שיוסיפו עניין ויוקרה לאירוע.

חגיגת בת מצווה במועדון הג׳ורדן:

מועדון הג׳ורדן מעוצב בסטנדרט עולמי, כזה שעוד לא נראה בארץ. העיצוב, התאורה ובעיקר האווירה זה מה שעושה את המקום כה מיוחד. אל תתפרשו על אולם או מועדון בת מצווה שלא עונה על הצרכים שלכם.

אצלנו תמצאו רחבת ריקודים גדולה ומדליקה, תאורה צבעונית וממוחשבת, מסכי לד ענקיים, אטרקציות חדשניות, פינות ישיבה ופופים מדליקים. בנוסף, יעמוד לרשותכם חדר ה-V.I.P  שלנו, בו כלת השמחה תהנה מפינוקים מיוחדים רק בשבילה, תחליף בנוח בין ההופעות השונות של הערב וכמובן תסתתר עד לרגע הכניסה למועדון, דבר שיעצים את אפקט ההפתעה ואת ההתרגשות והציפיה לכניסה לאולם.

יש ברשותינו מגוון רחב של חבילות הכל כלול לאירוע בת מצווה מושלם. חבילה בסיסית, חבילה משודרגת וחבילת פרימיום. הכול לפי הבחירה שלכם ובהתאם לצרכים שלכם. אנחנו נדאג לכל הספקים, לארוחת הערב וגם להסעות לילדים. אוטובוס או מיניבוסים קטנים שיקחו אותם מכל חלקים הארץ.

אנו נתאים את ארוחת הערב לקהל המוזמנים שלכם. אם מדובר באירוע של חברים בלבד, אין צורך באוכל של מבוגרים ונדאג להם לנקניקיה בלחמנייה או לשניצלונים וצ'יפס, אך אם מדובר באירוע משולב של מבוגרים וילדים, נדאג גם לקייטרינג איכותי אשר יספק מנות למבוגרים כמו סטייק טוב או פרגית וארוחת ילדים בנוסף.

למה לבחור במועדון הגורדן?

ישנם הרבה מקומות לבת מצווה אך אנו במועדוון הג׳ורדן מומחים בהפקות של אירועי בת מצווה מעל ל-11 שנה. הצוות שלנו צעיר, מיומן ותיק והכי חשוב- אוהב את מה שהוא עושה.

חולמים על אירוע מושלם? אנחנו נגשים לכם את החלום! אם בא לכם אירוע קצת שונה צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להיות אילו שיפיקו עבורכם את האירוע של בתכם. אנו נדאג לכם לראש שקט לאורך כל הערב. כל מה שנשאר לכם זה להגיע ולשמוח עם בתכם, עם כל המשפחה ועם החברים.

Exit mobile version