Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חדש על המדף: רומן "בכי תמרורים" מאת אברהם דוד סולומון

אברהם דוד סולומון, בן 24, נשוי ואב לילדה, הוא אברך בישיבת ההסדר במעלה אדומים וסטודנט לתקשורת ולהוראת תושב"ע בימים אלו הוא  מוציא לאור את ספרו הראשון, הכתוב בצורה נוגעת ללב המעידה יותר מכל על תחושותיו הפנימיות ביותר מחשבותיו של בחור ישיבה צעיר בעולם מורכב.

משה סינגר, בחור ישיבה צעיר, חוגג את יום הולדתו ה-17 ובאותו היום מעביר את דבר התורה השבועי שלו בסניף בני עקיבא. ככל הנערים המתבגרים, גם למשה יש שאיפות לשנתו האחרונה בתיכון. תשוקה ויראת שמיים משמשות בו בערבוביה. הוא חולם על לימודי נהיגה ומחזר אחרי לילך, מושא אהבתו.

משה עומד בפני צומת דרכים. הוא נדרש לקבל החלטות מהותיות בנוגע לחייו, ובין השאר באיזו ישיבה ילמד בשנה הבאה. בה בעת הוא פוגש את יסכה, נערה שידיעותיה בתורה ובפסיכולוגיה מהפנטות אותו.

בשפה מליצית ועשירה, השזורה באלמנטים מן המקורות, מתוארת השנה הדרמטית בחיי הנער משה, על מערכות היחסים שלו עם הוריו ועם חבריו, כישלונותיו, הדחיות שספג – ומנגד הדת, שעבור חברו דורון, שחוזר בתשובה, הוא משמש נציגה.

זהו רומן חניכה ייחודי שכתוב לעילא, בכנות רבה ובצניעות, ושעוסק בנער שמתמודד עם קשיים, התלבטויות, אכזבות והיקשרויות. עם זאת, אתגרים אלה רק מחזקים את רוחו ומכינים אותו לקראת בגרותו והמשך חייו.

מחיר הספר הינו 68 ₪. ניתן לרכוש אותו ברשתות סטימצקי וצומת ספרים ובאתר נטבוק ללא דמי משלוח.

Exit mobile version