Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חוגגים בר מצווה בזמן הקורונה? קבלו טיפים לאירוע בלתי נשכח

אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו הוא שאין דבר יותר חשוב בחיינו מאשר האנשים שסביבנו. בני המשפחה, החברים בשכונה, העמיתים לעבודה – לכולם דאגנו והתגעגענו במהלך החודשים האחרונים ואיתם גילינו מחדש מה זו קירבה, עזרה הדדית, חברות ואהבה. מתי זה הכי מורגש? כשחוגגים אירוע משפחתי בזמן הקורונה ונאלצים להזמין כמות אורחים מצומצמת.

אז איך בכל זאת חוגגים בר מצווה, למשל, בזמן הקורונה ועדיין הופכים אותה לחווה מרגשת ומשותפת? מצגת בר מצווה בלתי נשכחת זו תשובה אחת ויש לנו, כמובן, רעיונות נוספים עבורכם.

להסתכל על חצי הכוס המלאה

קודם כל, כדי לגשת למלאכת תכנון בר המצווה במהלך הקורונה כדאי מאוד להסתכל על חצי הכוס המלאה שבמצב. אפשר כמובן להתעצב על כך שלא ניתן להזמין לבר מצווה את כל בני המשפחה והחברים שהייתם רוצים, אבל אפשר להסתכל על המצב גם כהזדמנות. לאור העובדה שמדובר באירוע עם מספר משתתפים מצומצם תהיה לכם אפשרות להשקיע משאבים של זמן וכסף בדברים אחרים. החל מאוכל משובח, דרך הפעלה מקורית וכלה במזכרת כמו מצגת בר מצווה מקצועית – כל אלה דברים שיכולים להפוך את האירוע שלכם למהנה ובלתי נשכח.

לשמוח גם עם מי שרחוק

העולם הדיגיטלי שבו אנו חיים היום מאפשר לנו לחלוק רגעים רבים מהחיים שלנו גם עם אנשים שלא נמצאים פיזית לצידנו. גם את חגיגת בר המצווה ניתן לחלוק עם חברים ובני משפחה נוספים שאינם יכולים להגיע אליה. אפשר לשדר את החגיגה בשידור חי דרך אפליקציות כגון פייסבוק או זום, לאפשר לאורחים נוספים לברך, לשיר או פשוט לצפות במאורע המשמח היישר מביתם.

בר מצווה על פי כללי הקורונה. צילום: תרבוש – תרבות ופנאי לציבור הדתי

דרך נוספת לשדרג את האירוע ולחלוק אותו גם עם מי שלא השתתפו בו באותו רגע הוא להפיק מצגת בר מצווה מקצועית ומושקעת. את המצגת תוכלו להקרין באירוע עצמו וגם לשלוח לאנשים נוספים. המצגת מאפשרת לכם ליצוק לתוך האירוע את התוכן האישי שלכם, את מה שמייחד את המשפחה שלכם ואת חתן בר המצווה המסוים שהוא הבן שלכם. דרך המצגת תוכלו לספר לכולם מי הוא, מה הוא אוהב ומה הופך אותו לכל כך אהוב בעיניכם.

כדי שתהיה לכם ביד מצגת בר מצווה באמת מוצלחת כדאי לפנות לחברת הפקות מקצועית, כזו שתוכל ליצור לכם מצגת עם תסריט ייחודי ומדויק, עם אפקטים מיוחדים ומוסיקה מרגשת אבל לא נדושה. ככה תדעו שהמוצר שתקבלו יהיה באמת איכותי, מקצועי ובלתי נשכח. בנוסף, מעבר למצגת המושקעת אפשר להשקיע בקליפ מקורי ומדליק לבת מצווה. את הקליפ והמצגת אפשר להקרין על מסכים במהלך האירוע, לשתף את הקבצים עם משפחה וחברים באמצעות הווטסאפ והרשתות החברתיות, לשלוח במייל וכדומה.

 

הכתבה באדיבות חברת ההפקות פלאשבק – החברה מתמחה בצילום אירועים משפחתיים, בהפקות קליפים ומצגות, בצילומי בוק בת ובר מצווה ועוד.

Exit mobile version