Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חוזרים לעשות חג אצל ההורים עם מתנות שהם באמת צריכים

מגפת הקורונה מראה בימים אלו סימני נסיגה אופטימיים למדי ונראה כי את ערב חג פסח הקרוב נוכל לבלות ללא מגבלות משמעותיות תוך קריאת ההגדה לצד ההורים המבוגרים שחוו שנה מורכבת ובדידות רבה. הריחוק החברתי והמשפחתי לצד הפתיחה המדורגת של המשק הישראלי מחדש, דוחקים כעת את מתנות העבר "הקלאסיות" דוגמת כלים לבית, מצעים וזרי פרחים, כאשר היום יותר מתמיד ניתן ואף רצוי מאוד לפנק את ההורים במגוון מתנות מיוחדות שיעניקו להם הנאות וחוויות, שנמנעו מהם לאורך זמן ממושך בשנה שחלפה.

ריכזנו עבורכם כאן מספר רעיונות למתנות מיוחדות שיעניקו הרבה עניין וסיפוק, מעבר לעוד ואזה ביתית, יפה ככל שתהיה:

  1. שובר לארוחת בוקר זוגית מפנקת – המסעדות נפתחו, מזג האוויר נוח ונעים ויציאה לארוחת בוקר זוגית מהנה שפעם הייתה לחוויה שגרתית בקרב רבים, תהווה הזדמנות מצוינת ליציאה מחדש מן הבית, פינוק והנאה. ניתן לרכוש שוברים ישירות ממסעדה אהובה או שוברים מחברות אשר מציעות בחירה בין מגוון מסעדות בשובר אחד. ארוחת הבוקר מהווה מבנה אחד לשובר, אולם בדומה ניתן לרכוש שובר למסעדה בערך כספי נקוב שניתן לנצל בכל שעה, או שובר לארוחה עסקית בצהריים או בערב.
  2. תווי קניה לרשתות מובילות – חלק מן מחוויית חג הפסח הוא ההכנות והקניות, ובמקום לרכוש מתנה לבית, גם כזאת שיודעים שתתקבל באהבה, ניתן כיום לרכוש ולהעניק תווי קנייה לחג לרשתות מובילות או רשתות פארם וכל-בו המשלבות מוצרים לבית, בגדים והנעלה, פריטים לעיצוב הבית ועוד. מרבית ההורים שנותנים באהבה, מארחים ברוחב לב ומסרבים לקבל עזרה ותמיכה, יוכלו לממש את המתנה ביציאה ובטיול, ולבחור מוצרים ופריטים נחוצים ומהנים, למרות שעדיין ישנה האפשרות שהם ירכשו משהו גם לנכדים…
  3. שוברים לקורסים מעניינים – ניתן כיום למצוא מגוון רחב ועשיר של קורסים מרתקים, הכשרות וסדנאות במגוון תחומים דוגמת לימוד שפות, בישול ואפייה, עישון בשר, עיצוב, אומנות ותחומים מעניינים נוספים. דווקא עכשיו מומלץ לבחור באותם קורסים אשר כוללים מפגשים פרונטליים והנאה מן המפגש החברתי, שנמנעו מההורים המבוגרים תקופה ארוכה כל כך. ניתן למצוא מידע על קורסים והכשרות למבוגרים במתנ"סים העירוניים, ברשויות המקומיות או באמצעות יזמות פרטית של מגוון עסקים וחברות
  4. כרטיסים למופעי תרבות חדשים – גם אולמות האירועים והמופעים מתמלאים מחדש ובמידה וההורים מחוסנים או מחלימים, כלומר בעלי "תו ירוק", הם יכולים ליהנות מחדש ממגוון אירועי תרבות ופנאי חדשים העולים בימים אלו ממש לצד הופעות בידור וסטנד אפ קומדי, מופעים מוזיקליים, הרצאות חיות ושלל בילויים נוספים בחיבור בין תחומי העניין שלהם להנאה שבבילוי חברתי. לכם רק נותן לבחור את האירוע המתאים לפי תחומי העניין של ההורים ולרכוש עבורם כרטיסים בהפתעה.
  5. וכמובן, נופש בארץ תמיד "בא בטוב" – מתנה יקרה ומפנקת יותר, תהיה שובר לנופש בארץ אם בים המלח, אילת, טבריה או מגוון יעדים תיירותיים אחרים תוצרת כחול לבן. ניתן להתאגד מספר אחים ובני משפחה לרכישה משותפת, בידיעה שמדובר במתנה שמייצרת חוויה של ממש. ניתן לרכוש שובר נופש ממגוון מלונות לבחירה, שובר הכולל הזמה סגורה ליעד ולמלון מוגדר, או השתלבות בקבוצת בני הגיל השלישי לחבילת נופש הכוללת הסעה, מלון, ארוחות ואטרקציות נוספות. חבילות כאלה יתאימו גם להורה יחיד שלא יצא לחופשה לבדו והמסגרת תספק לו הן את ההנאה שבחופשה והן חברת בני גילו.
Exit mobile version