Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חדש: חוף מופרד נוסף בכינרת לתקופת 'בין הזמנים'

בתקופת 'בין הזמנים' יוצא הציבור החרדי לחופשת תלמידי הישיבות. מזה כשנתיים במימון משרד הפנים האחראי על החופים בישראל, מסדיר איגוד ערים כינרת את מקטע 13 בחוף גולן, לתקופת 'בין הזמנים' כחוף רחצה בהפרדה, על מנת לתת מענה הולם לרחצה בטוחה בחופים זמינים ונגישים עבור הציבור הדתי חרדי וכתוספת לחוף כינר המופרד לאורך כל השנה.

גם השנה אישרה מועצת איגוד ערים כינרת את ההסדרות אשר תיכנס לתוקפן החל מיום שני, 8.8.22 ועד שבת 27.8.22 (כולל). אופן ההפרדה ומתקני ההפרדה במקטע 13 בחוף גולן יכללו: הקמת מחיצת הפרדה קשיחה צפה במים, הצבת שירותים ניידים וברזיות בתוך המתחמים הנפרדים, מחיצות הפרדה גם בצמוד למבני השירותים והמלתחות, שילוט, הכוונה, תגבור מצילים, מאבטחים וסדרנים ועוד. באיגוד מציינים כי מתקנים אלו יוסרו בתום תקופת 'בין הזמנים'.

עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת אומר כי באיגוד ערים כינרת ערוכים לקבלת הקהל הרב הצפוי בתקופה זו וכי כחלק מההערכות יתוגברו כוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי. האיגוד מאריך את שעות פעילות המצילים בכל החופים שבאחריותו בחודשים יולי ואוגוסט עד השעה 19:00 על מנת לאפשר רחצה בטוחה במקטעים המוכרזים.

גולן מקטע 13-צילום: רחפן איגוד ערים כינרת

כמו כן, יפעל מוקד מצלמות האבטחה הפרוסות בחופים ומשדרות לאורך כל היממה בכדי לדאוג לביטחון הנופשים. החוף הנפרד יהיה פתוח גם לכלל הציבור אשר יקבל על עצמו את כללי ההפרדה

רחצה מעורבת לגברים ולנשים תתאפשר בסופי שבוע גם בתקופת בין הזמנים, בימי שבת בשעות הרחצה. רחצה שאינה נפרדת תתקיים בחוף הרחצה דוגית הסמוך לחוף גולן, אשר להם חניון משותף.

לצורך הקמת התשתיות ייסגר חוף הרחצה וחניון החוף של גולן מקטע 13 למשך שבוע, בין התאריכים 31.7.22 ועד 7.8.2022.

כל חופי איגוד ערים כינרת הינם חופים שקטים, בהם אסורים רעש והשמעת מוסיקה. האיגוד קורא לנופשים בחופים להישמע להוראות המצילים וצוות החופים, להיות סבלניים ואדיבים ולהתחשב בכלל הציבור המעוניין לנפוש, לרחוץ רק בחופים מוכרזים בהם קיימים שירותי הצלה, לא להיכנס למים עם אביזרי ציפה עקב סכנת היסחפות, להקפיד על שמירה אקטיבית על הילדים בחוף ובמים וכן להשליך את האשפה לפחים המיועדים לכך. 

Exit mobile version