Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חיפוי אבן – להוסיף יוקרה לבית

Paving stones paving background. Installing tools on foreground

חיפוי אבן – להוסיף יוקרה לבית

בעידן בו אפשרויות העיצוב והסגנונות הרבים הקיימים מציתים את הדמיון ומעוררים השראה. ובעידן בו אנו מבינים שהבית שלנו צריך להכיל את האלמנטים האהובים עלינו, להוות קן חמים ונעים בו יהיה לנו נעים לחיות ולגדל משפחה יש מקום רב לעיצובים שונים בסגנונות שונים. 

אחד הסגנונות האהובים בעיצוב הבית הוא הסגנון הטבעי, הכפרי החמים והביתי. בין האלמנטים המשיגים את האווירה הזו ניתן למצוא את חיפוי האבן. חיפוי אבן משווה לחלל תחושה חמימה, נעימה טבעית ובראשיתית ומעניק לבית אווירה כפרית. 

כשמדובר על עיצוב- ייעוץ מקצועי חשוב מאוד

חיפוי אבן הוא בהחלט אמירה עיצובית שאנו רוצים לתת לבית שלו ולכן חשוב לבחור את האבן המתאימה בליווי של איש מקצוע בתחום עיצוב הבית. מגוון סוגי אבני החיפוי הוא עצום: בין הסוגים השונים ניתן למנות אבן צפחה שגם היא מגיעה במגוון צבעים וסוגים כגון גולדן, רסטוק, יסמין, סילבר, שחור, אבן טבעית בנוסף ניתן למצוא אבני חול בהיר, חול מלוכלך ועוד. 

כדי שגם בבית שלכם יהיה קיר עוצר נשימה שייתן טוויסט מיוחד לחלל ויקפיץ את רמת עיצוב הבית, התייעצו עם מומחי עיצוב כדי לבחור את סוג האבן הגוון והטקסטורה שיחמיאו לבית שלכם ויתכתבו עם העיצוב הכוללני שלו.

בנוסף הייעוץ המקצועי חשוב גם כדי לבחור את השטח הנכון אותו כדאי לצפות בחיפוי אבן, כדי לא ליצור מראה עמוס ולמקם את חלק הקיר המחופה במיקום אסטרטגי שימשוך את תשומת הלב הרצויה. 

עבודה מקצועית ליישום ברמת גימור גבוהה

המקצועיות אינה חשובה רק בשלב הבחירה בחיפוי האבן הנכון לבית שלכם ולחלל המיועד, היא ממשיכה גם בבחירת אנשי מקצוע מיומנים שידעו לבצע את העבודה של הדבקת אבני החיפוי לקיר ברמה אסתטית גבוהה ובעמידות גבוהה. חשוב לוודא כי חומרי ההדבקה איכותיים, חשוב למרוח שטח רחב של האבן בדבק- לפחות 90% משטח האבן, בנוסף חשוב לרסס את השטח בתרסיס ייעודי לצורך אטימה של משטחים אנכיים ציפוי שגם יגרום לדחיית מים ולא ישפיע על הנראות של התוצר. 

מחפשים עבודות או ספק אבן? היכנסו לאתר הבא >>> https://www.evengavish.co.il/

Exit mobile version