Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

חמש אטרקציות בברלין שאסור לכם לפספס

ברלין זוהי אחת מהערים המתוירות ביותר באירופה, יש בה חיבור יוצא דופן של תקופות שונות בהיסטוריה – החל מהאלגנטיות והאסתטיות ביותר ועד לתקופות השחורות ביותר. באמצעות סיור המכסה כמה אטרקציות מומלצות בברלין שמהוות את הבסיס החוויתי של העיר הזאת ניתן לדלג על פני כל המרכיבים האלה בקלות ונוחות.

סיור מהיר הכולל בתוכו אטרקציות בברלין שנחשבות למרתקות ביותר
קודם כל כדאי לבקר ברייכסטאג ולעבור דרך כיפת הזכוכית המפורסמת שלו. מהתצפית על הרייכסטאג נפתח נוף מדהים על כל העיר ב-365 מעלות. ניתן להיעזר בהדרכה קולית שתלווה אתכם כרוח המסתובבת בספירלה שבתוך הכיפה ולהראות את האזורים השונים של העיר מקרוב.

המקום השני שכדאי לבקר בו זה הטירגארטן – פארק עירוני ענקי המציג צד עדין יותר של ברלין. מגיעים אליו מהרייכסטאג דרך אונטר דן לינדן (שדרה שמהווה אטרקציה בפני עצמה). בברלין יש מגוון גדול של פארקים בסגנון זה, אך זה היפה ביותר, בעיקר בחודשי הקיץ.

מקום חשוב נוסף זהו מוזיאון האי, שבו במיוחד כדאי לבקר במוזיאון פרגמון, שם ניתן להתרשם מאוספים מדהימים של אמנות, אדריכלות ושרידים מיוון, רומא, בבל והמזרח התיכון. למרות שלכאורה אין שום דבר מרתק במוזיאונים רגילים, מדובר במוזיאון לא רגיל ביופיו.

מוזיאון השואה בברלין צילום עמיעד טאוב

מוזיאון נוסף המהווה אחת מבין אטרקציות בברלין המעוררות את העניין הרב ביותר, זה המוזיאון היהודי המציג מורשת של 2000 שנות היסטוריה של העם היהודי בגרמניה, כולל התקופה הקשה בשואה.

האטרקציה החמישית הידועה מכל – זו חומת ברלין, שבלעדיו אי אפשר להבין את כל הייחודיות של היסטוריית גרמניה. מדריכים רבים ממליצים להתרשם מגלריית הצד המזרחי שמעביר בצורה מאוד ריאליסטית את תחושת העיר החצויה.

ומה עושים בין לבין?

מלבד ההיסטוריה, הארכיטקטורה והטבע שהגרמנים כל כך אוהבים, ניתן ליהנות בברלין ממגוון רחב של אטרקציות, ובעיקר חיי לילה תוססים. עם זאת, עבור חלק מהאנשים מדובר באפשרות לא אקטואלית, משום שהם מעוניינים יותר למצוא אטרקציה בברלין עם הילדים. אך בין לבין תמיד אפשר ליהנות מבתי הקפה הייחודיים של העיר, להתרשם מהנקניקיות הידועות והכרוב המהווה חלק משמעותי מהמטבח הגרמני. ולקנח בכוס בירה טובה ששותים פה כמו מים.

האם ניתן למצוא גם אטרקציה בברלין עם הילדים?

גם ילדים ימצאו בברלין בילויים בלתי נשכחים. בניהם ניתן למצוא את גן החיות של ברלין, מוזיאונים מעניינים כגון מוזיאון הקולנוע, הטבע והמוזיאון הטכנולוגי. לבסוף, עולם המים יתיק את נשמתם במראות מדהימים של חיי ים.

המאמר באדיבות ברלין4יו

Exit mobile version