Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טבעות נישואין – איך לבחור את הטבעת המושלמת

בשעה טובה הגעתם לרגע בו אתם מחפשים טבעת נישואין לקראת החתונה. רגע מרגש וחשוב מאוד שביחד תצאו למסע החיפושים בעקבות הטבעת הנחשקת, כדי ששניכם תאהבו, כל אחד ואחת את הגרסה שלו או שלה.

על פי ההלכה, טבעת הקידושין ביהדות היא טבעת עשויה זהב או כסף, אך ללא שילוב של אבני חן או אלמנטים נפרדים על מנת שהכלה תוכל להעריך נכון את שווי הטבעת.

כך או כך, אין ספק שטבעת הנישואין היא סמל ובחוץ מחכות לכם טבעות במגוון דגמים ועיצובים מרשימים לגברים ולנשים. לפניכם מספר טיפים איך לבחור את הטבעת האולטימטיבית וכמובן, סקירה של הטרנדים הפופולאריים בזירת הטבעות לנישואין

זהב או כסף או שילובים מרהיבים בין שתי המתכות?

למתכת הנבחרת חשיבות רבה הן מהבחינה הפרקטית והן מהבחינה האסתטית. זהב נחשב למתכת היקרה ביותר בעולם המצטיינת בשרידות גבוהה ושמירה על הניצוץ והברק למשך שנים. ניתן לרחוץ עמה ולהיות אתה תמיד, היא מתאימה מאוד לבעלי עור רגיש ומהווה נכס לכל דבר. טבעות כסף אף הן מאופיינות בעמידות גבוהה ויש גם מחקרים שמייחסים לכסף ולזהב השפעות חיוביות על איזון וויסות טמפרטורת הגוף ושמירה על הבריאות. כמובן שקיימות גם טבעות נישואין המשלבות באלגנטיות בין שתי המתכות ויש לברר כאשר מדובר בטבעת זהב מהי דרגת הקראט. ככל שהטבעת מכילה אחוז גבוה יותר של זהב כך דרגת הקראט גבוהה יותר והטבעת יקרה יותר. בכסף ניתן למצוא שילובים שונים כמו כסף סטרלינג 925 המציין את 92.5% הכסף הטהור של הטבעת בשילוב מתכות אחרות המעניקות לכסף את הקשיחות המבוקשת. כמו כן, יש גוונים שונים כמו זהב לבן, זהב צהוב ורוז' שאף הם משפיעים על המראה המועדף.

צורניות, טקסטורה והתאמה לסגנון החיים

מעבר לחומר הגלם, חשוב לבדוק האם הטבעת משתלבת באורח החיים שלכם. אם למשל אתם טיפוסים אקטיביים ומעדיפים טבעות עדינות ודקיקות יותר או מה סגנון הלבוש המאפיין אתכם ואיך הטבעת תוכל להתאים ללוקים המשתנים שלכם. זכרו שטבעת נישואין היא פריט שילווה אתכם לאורך זמן ולכן לצד הטרנדים והמגמות כדאי לשים דגש גם על מראה קלאסי ועל זמני שיתמזג בהרמוניה עם ההופעה.

pixabay

מבחינת צורניות, אינסוף אפשרויות ועיצובים בין אם רצועות המתגלות פנימה במקרה הדוק על האצבע או טבעות משתלבות במראה אסימטרי, ישנן טבעות במראה מאסיבי של זהב גולמי לצד טבעות בשיק וינטאג' רומנטי וטבעות עם מרקם מעניין כמו למשל מחוספס או מרקם בצורת לב, טבעות עם ריקוע וחריטות בסגנון עתיק, טבעות בסגנון זהב מומס או עם קווים.

החליטו אם אתם מעדיפים את המראה הנקי השלם או להפך – טקסטורה שיוצרת אפקט מעניין למשל, בצורת עלים או אלמנטים שונים בהשראת הטבע. החליטו האם הטבעת תהיה קמורה ואם תעדיפו טבעת בדירוג או בצורת סמל כמו למשל, טבעת אינפיניטי (שמסמלת את החיבור האינסופי ביניכם). האם תרצו שגוף הטבעת ישלב אלמנטים שונים או יהיה אחיד?

טבעות נישואין – זהות או משלימות?

אפשר לגשת גם לצורף כך שיעצב עבורכם טבעת בהתאמה אישית לרבות גודל, טקסטורה, שילובים בין חומרים וצורניות מזהב או כסף. האם חשקה נפשכם בטבעות זהות או טבעות שמשלימות זו את זו או כל אחד מכם מעוניין בטבעת בסגנון אחר?

זכרו ליהנות גם מתהליך החיפוש ועיצוב הטבעות שלכם עד הרגע המרגש שבו תצאו מהחופה עם הטבעות שלכם כבעל ואישה וכמובן, הנציחו את הטבעות בצילום. שיהיה במזל טוב!

Exit mobile version