Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טור דעה: לרה"מ עומדת חזקת החפות, אבל…

בבסיסו של כל הליך משפטי פלילי נמצאת חזקת החפות הקובעת כי כל אדם הינו בגדר זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו. בבסיסו של כל הליך משפטי בשעת בחירות כאשר הנאשם הוא ימני (ע"ע נתניהו) יודע כל מצביע ימני כי הוא זכאי לחלוטין וכי מדובר בעלילת דם בעוד כל הציבור משמאל קובע באופן נחרץ כי הוא אשם וחייב להתפטר מיידית מתפקידו. בבסיסו של הליך משפטי כאשר הנאשם הוא שמאלני (ע"ע אולמרט) היוצרות מתהפכות בהתאם.

עזבו רגע את שאלת התפקוד והאנרגיות של מי שמדמיין בעיני רוחו את סורגי הכלא מתמודד עם קרב חייו וצריך לעסוק בניהול מדינה, במנהרות הטרור ובשביתות המורים תוך כדי והתייחסו לדיכוטומיות המפחידה בה כמו עדר מצביעים חסר מחשבה אנו לא מסוגלים להפריד את דעותינו הפוליטיות לבין הרצון הצורך והחובה לקיום שלטון חוק במדינת ישראל ומתן אמון במוסדות הביטחון והמשפט.

אחרי הספין ביבי של "הערבים נוהרים לקלפיות" והספין הציוני דתי של "הסרוגים מתרסקים"  מגיע הספין העכשווי של "ביבי= שלטון הימין" כאילו לא מדובר במי שהיה אחראי על פינוי חברון במסגרת הסכמי ווי ולחץ יד לרב המרצחים יאסר ערפאת.

"מדינת ישראל תמשיך להתקיים גם אחרי נתניהו". צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

מחליף או תחליף?
המימרה העממית הקובעת "אין אדם שאין לו תחליף" מעולם לא הייתה רלוונטית יותר. אמנם נתניהו בשלטונו רב השנים הצליח להכניס לתודעה של כולנו שאם הוא לא יהיה ראש ממשלה נהיה בצרות, הערבים יחסלו אותנו, האזרחים יאכלו מרורים ולא יהי אפשרי לנהל את המדינה אבל תכל'ס המדובר בקשקוש גמור.

גדולים מנתניהו נעלמו לשק הרוה"מים של ההיסטוריה והמדינה ממשיכה להתקיים. גם הימין יוכל להמשיך להתקיים ולשלוט לאחר תום תקופת נהנתניהו שמתי שבמוקדם או במאוחר תגיע לסיומה וגם שרים כמו כץ, ארדן וסער שיושבים שנים בהנהגת המדינה יוכלו להוביל את מפלגת השלטון. אינני מוצא ולו סיבה אחת לאתרג ראש ממשלה שכשל מוסרית והתנהלותית והעובדה שמערכת הבחירות הנוכחית לא עוסקת בשום נושא חברתי או כלכלי חשוב אלא מובלת על ידו למלחמות אשם לא אשם הינה בלתי נסבלת בעיניי.

ולא איו לי שום שמחה לאיד וכולי תקווה שיתברר כי ההאשמות הינן עורבא פרח אך אם יש אכן ממש ולו במקצת מהדברים שפרסם עו"ד מנדלבליט שלאור שורשיו וההיסטוריה שלו בוודאי לא מעוניין להמליך את טיבי וחבריו טוב שיסתיים שלטונו של נתניהו כמה שיותר מהר. אתרוגים? לא לפני ערכים ורק בחג הסוכות.

Exit mobile version