Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיול אחרי צבא: הביטוח שיעביר אתכם בשביל החומוס בשלום

סוף סוף הגיע הרגע המיוחל וגזרתם את החוגר שלכם, הרגע בו אתם מוכנים לצאת לטיול הגדול עליו חלמתם במהלך השנים בהם שירתתם בצבא, אך אתם עדיין נמצאים במצב בו אתם מתלבטים ולא באמת סגורים על היעדים השונים. על כן, הרשו לנו לציין כי אתם לא לבד שכן, קיימת סיבה טובה מאוד להתלבטות שלכם, אך באותה נשימה, לרבות כאשר אנו מדברים על טיול בסדר גודל שכזה, הרי שיש משהו שאתם ממש לא צריכים להתלבט לגביו והוא לא אחר מאשר רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח שיתאים לאופי הטיול שלכם וכן גם לצרכים האישיים שלכם ויאפשר לכם לטוס ברוגע בעקבות העובדה כי אתם נמצאים בידיים טובות. משכך, ההחלטה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל היא אישית במיוחד שכן, ישנם נוסעים שלא פעם שוקלים לדלג על עניין הביטוח בעוד כי האחרים, האחראיים יותר, נוטים לוודא כי הביטוח שלהם אכן מכיל את כל הכיסויים הרלוונטים לאופי הטיול שלכם. 

היעדים הפופולריים לחייל המשוחרר

החייל המשוחרר הישראלי נוטה לטייל בשני יעדים עיקריים כאשר הראשון הוא דרום אמריקה והשני הוא הודו כמובן. זאת בעוד כי הודו מציעה מגוון רחב של נופים מרהיבים, מקדשים בודהיסטים ובעיקר, מסע מרתק המתלווה אל חוויה רוחנית שאין למצוא באף מקום אחר. בשונה מהודו, דרום אמריקה מציעה מגוון רחב של מדינות לטיניות, כאשר כל מדינה מתלווה אל נוף ייחודי המבדיל אותה מהאחרות. אותם יעדים נחשקים, אשר כוללים בין היתר כפרים ואזורים מרוחקים במיוחד, מחייבים בחיסונים כאלו ואחרים ולמעשה, מהווים אתגר של ממש מבחינה ביטחונית. כמובן, כאשר מדובר על הפן הבריאותי, מיותר לציין כי טיול בג'ונגלים או לחילופין במומבאי הנפוצה הוא שונה לחלוטין מטיול שעובר בעיירות אירופה ולכן, עליכם לוודא כי אתם בוחרים בביטוח מיוחד שהותאם בדיוק עבור הצרכים שלכם בטיול – ביטוח תרמילאים לחו"ל. 

צילום: freepik

הבחירה הנכונה לטיול הגדול

ביטוח תרמילאים הוא ביטוח שתפקידו העיקרי הינו להעניק מענה מקיף לכלל הצרכים השונים של המטיילים הצעירים השונים ברחבי העולם, והוא מתאים במיוחד עבור כל אותם חיילים משוחררים שמחפשים לעשות את הטיול הגדול אחרי השחרור. על כן, ביטוח שכזה לצד פספורט קארד יכסה לכם את כל מה שצריך במהלך הטיול הגדול שלכם. על כן, הכרטיס המגנטי של חברת פספורט קארד לא רק יציל את החופשה שלכם ממצב בו עליכם יהיה לקזז מתקציב החופשה לטובות פעולות רפואיות כאלו ואחרות, אלא שהוא גם ילווה אתכם ואת שאר בני המשפחה שלכם באמצעות מוקד שירות זמין שעובד 24/7. אז למה אתם מחכים? היכנסו עכשיו לתוך מחירון פספורט קארד 2023 והתחילו לבנות לעצמכם את פוליסת הביטוח בהתאמה אישית ויאללה לארוז!

באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

Exit mobile version