Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיול משפחות לגאורגיה – חוויה מסוג אחר

גאורגיה –  יעד מצוין גם אם השורשים שלכם אינם משם

מחפשים יעד משפחתי בחו"ל? גאורגיה יכולה להיות יעד מצוין גם אם השורשים שלכם נמצאים במקומות אחרים בעולם. כל הרעיון הוא לחשוף אתכם לתרבות שונה, להעשיר את החוויה הרגשית שלכם בארץ זרה, לאפשר לכם להרגיש היסטוריה של מדינה אחרת, לראות בעיניים אחרות נופים, אתרים ותרבויות. טיול משפחות לגאורגיה מאפשר לכם גיבוש משפחתי ומאחד, זמן איכות בלי הלחצים הידועים של החיים.

אנשים חמים כמו בישראל

בגאורגיה תמצאו אנשים אדיבים ונחמדים, חמים בדיוק כמו הישראלים, לכן מובטחת לכם קבלת פנים חמה גם כתיירים. גאורגיה תשמח אתכם ביין ובגבינות ותאפשר לכם ליהנות ממאכלים קולינאריים שונים וטעימים. תוכלו ליהנות מטבע, מנחלים וממפלים, מבתי קזינו בלילות, ממסעדות, מחוף ים, מהרים ומגבעות, מאטרקציות לזוגות או לכל בני המשפחה.

מדריך שיתלווה אליכם בטיול מאורגן יפרט עבורכם פרטים נחוצים על כלל האתרים החשובים בגאורגי וידאג שתבקרו בהם. רק אל תתייאשו מעודף האתרים המוצעים כי תמיד יש מה לראות ולא כדאי להחמיץ משהו שלא תוכלו לראות כשתחזרו לארץ.

להתמודד עם השפה הזרה

חייבים להודות כי לא תמיד תבינו את המקומיים, אתם לא שולטים הרי בשפתם, והם רחוקים אלף שנות אור מהיכרות השפה האנגלית הבין לאומית. כאן אין טוב יותר ממראה עיניים, נסו לגשש בין תנועות הגוף והפנטומימה הנחוצה מה מסביר לכם המלצר במסעדה, לכו בעקבות הטעימות כשאתם בוחרים מאכל מהתפריט, אלא אם מישהו מכם מבין את שפת הגאורגים ויכול לתקשר איתם בקלות.

גאורגיה. צילום: Pixabay

המדריך חייב לשלוט בשפה המקומית, לכן ניתן לבקש את עזרתו בסיטואציות חברתיות עם המקומיים. אתם כמובן לא חייבים להתערבב, תמיד תוכלו להישען על חברי הקבוצה, להתאגד איתם בתוך בועה ציורית, לחוות במחיצתם את גאורגיה במלוא עוצמתה כשהמדריך הוא המנחה והמוביל הבלעדי.

חצ'פורי– מאכל הבית של הגאורגים

המאכל המבוקש והידוע של הגאורגים הוא החצ'פורי. אל תוותרו על התענוג הגדול. תחשבו על חוויה קולינרית כשאתם יושבים במסעדת יוקרה עם כל בני המשפחה, מעבירים חוויות מהיום שאוטוטו נגמר, מתכננים את היום הבא בשופינג מטורף לצד ביקור באתרים היסטוריים עם יתר הקבוצה, חשיפה לתרבות המקומית במופעי פולקלור ואחרים, ישיבה בחוף הים עם כוס יין וגבינה לקינוח –אופציה נוספת ליהנות ממנה במשותף. טיול מאורגן לגאורגיה מצריך תכנון מוקדם של פעילויות מותאמות לגיל הילדים. כשהטיול הוא מאורגן וכולל ילדים, מחשבים מסלול מחדש ומאפשרים לכולם לעוף על כנפי היופי של המקום הקסום, לאגור חוויות ולחזור לארץ שמחים ומסופקים.

Exit mobile version