Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיול משפחות לחו"ל – למה אפריקה היא היעד המתאים!

טיול משפחתי לחו"ל מהווה הזדמנות לצבור חוויות משותפות לכל החיים וגיבוש משפחתי מהנה שקשה להשיג בסיטואציה אחרת. אפריקה היא אחד מהיעדים הנחשקים ביותר בקרב משפחות שמחפשות הרפתקה מסוג אחר: היבשת העצומה משלבת בין נופים מהפנטים ואטרקציות במגוון סגנונות, כך שכל שצריך זה רק לבחור איך ליהנות.

בתוכנית האומנותית: לראות חיות מקרוב במסע ספארי בלתי נשכח, ליהנות מאקשן ימי בחופים, לפגוש שבטים בכפרים אותנטיים, לטפס על הר, לצאת לשייט בנהר ועוד.

לפניכם מספר סיבות מדוע טיול משפחות לאפריקה הוא יעד אולטימטיבי וכל מה שחשוב לדעת על ארגון חופשה גדולה מהחיים ביבשת השחורה.

החמישה הגדולה מחכים

באפריקה חיים בעלי החיים בסביבתם הטבעית והתחושה היא של סצנה מתמשכת מתוך פרק בנשיונל ג'יאוגרפיק. אפשר לראות את חמשת הגדולים בשמורות הספארי הפופולאריות: פילים, קרנפים, תאו, אריות ונמרים ויש גם את חמשת הקטנים באפריקה, שנחשבים מבוקשים לצילום וצפייה ביבשת: חדף פיל, קרנפית, אורג התאו, צב נמרי וארינמל.

היופי הוא שבאפריקה תגיעו למקומות בהם בעלי החיים מסתובבים חופשי ברכבי ספארי המפגישים אתכם באינטראקציה הכי קרובה שאפשר לבעלי החיים כך שתוכלו להתבונן ולצלם ולהתרגש מאורחות חייהם בליווי ההסברים המרתקים של המדריכים.

This time for Africa. צילום: רחל קלייר

מפגש עם תרבות אחרת

התרבות האפריקאית יוצאת דופן ועבור משפחות מדובר בהרפתקה אנתרופולוגית ייחודית: להכיר את השבטים, אמונותיהם ואורחות חייהם, הסיפורים שלהם שעוברים מדור לדור, הריקודים המלהיבים והטקסים המעניינים, שזירת החרוזים, הכנת הלבוש המיוחד. חשבו על לילה סביב המדורה, ריקוד משותף עם אנשי הקהילה המקומית, ביקור בבית ספר של ילדים אפריקאים ועוד חוויות מעניינות.

טיולים בין נופים מדהימים

לאפריקה יש הרבה מה להציע לכם גם מבחינת הרקע של הטיול ומגוון מסלולים: הליכה לצד עדר פילים, שייט בנהר, בילוי באגם, גלישת רוח בים, טיפוס על הר געש, סיורים בסוואנה הצחיחה ויופי טבעי עוצר נשימה בין מפלים שוצפים למדבר רחב ידיים. חשבו על התמונות הייחודיות ועל הנופים שתראו בדרך.

הרפתקה מסוג אחר

מתי בפעם האחרונה ישנתם במדבר או בלודג' בשמורת ספארי עצומה? טיפסתם על הר או צפיתם בחיות הבר במרחב הטבעי? אפריקה תזמן עבורכם כמשפחה זמן איכות משפחתי ייחודי לצד פלא גיאוגרפי והיסטוריה עתיקה ונופים מרגשים בין מדבריות ליערות טרופיים. תוכלו להתנסות בפעילויות חדשות ביחד כמשפחה.

אפשר לבחור את המסלולים לפי דרגות קושי ואת הלינה לפי תקציב, פעילויות על פי העדפה וגילאים מרפטינג במים הסועדים ועד הליכה בין עצים מרשימים והפנינות של אפריקה.

זו הזדמנות להעריך את הטבע, להתנתק מהמסכים ומחיבור לאינטרנט אלחוטי לכמה זמן (אם כי במקומות רבים תתפלאו לגלות את המודרניזציה שהגיעה לאפריקה במלונות מפנקים ולודג'ים מפוארים שהם לגמרי החיים הטובים), להתמקד במה שחשוב – בני המשפחה שלכם והקרובים אליכם ביותר ולעשות ביחד דברים שלא העזתם או לא הצלחתם לעשות במהלך שגרת החיים והיומיום.

בני שבט אפריקאי מתחברים לעולם. צילום: קורנג וורקס

איך לארגן טיול משפחות מוצלח באפריקה

בשל משך הטיסה והמרחק מהארץ, נהוג לצאת לאפריקה לפחות לשבוע ואפילו יותר. מדובר בזמן איכות משפחתי פנטסטי לצבור חוויות וזיכרונות מרגשים לכל החיים. חפשו חברה שתארגן עבורכם את הטיול המשפחתי בהתאם לסגנון המועדף, גילאי המשתתפים והפעילויות והאטרקציות מתוך ההיצע המסחרר שיש לאפריקה להציע לכם, בתקופה הנכונה ביותר בשנה, כמו עונת ההגירה והנדידה של החיות.

חפשו חברה שחיה ונושמת את אפריקה מקרוב ותארגן עבורכם את הטיול עד הפרטים הקטנים ביותר, שאפשר לסמוך על ההמלצות שלה וגם להסיר דאגה – רק לארוז ולהתכונן להרפתקה המשפחתית הגדולה ביותר. אפריקה מחכה!

Exit mobile version