Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפול בגלי הלם לטיפול הבעיה לכאב כרוני ולא לסימפטומים!

תמונה: שאטרסטוק

טיפול בגלי הלם מספק מענה טוב לכאב כרוני. אנשים רבים המתמודדים עם כאבים שונים בגוף- כאבים שנגרמו מתהליכי הגוף השונים וכן משפיעים על מערכת השלד והשרירים שלנו. ואולם יש בשורות טובות לבשר לאלו הסובלים- כבר לא צריך לסבול יותר! יש פתרון יעיל קל וידידותי המוכר בשם- גלי הלם.

ידוע כי הטיפול בכאבי גב הוא נרחב ומגוון. החל ממשככי כאבים, אביזרים אורטופדיים כמו חגורת גב או כיסא אורטופדי, כרית או מזרן אורטופדי נוח, נעליים אורטופדיות ועוד. כמו כן, אחד מהטיפולים המוכרים ביותר לכולנו הוא פיזיותרפיה- בו הטיפול נעשה באמצעות טיפולי ידיים ממוקדים לרקמות, וטיפולים שונים של גירויים חשמליים, תרגילים לחיזוק שרירי הגב וטיפול בגלי הלם ממוקדים. יתרון חשוב נוסף שהמחקרים הראו כי גלי ההלם ממריצים את זרימת הדם בגוף וגורמים להפסקת המעגל הכרוני של הדלקת ולהמסת הדלקת עד להחלמה מהירה ולתפקוד מלא.

דורבן בכף הרגל –   כאמור, מאז ומתמיד הטיפול בגלי הלם יעיל בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. כמו כן ישנם מגוון רחב של מכשירים המתאימים לטיפולים שונים. כנו כן, אנשים רבים אשר סבלו מכאבי גב וטופלו בסדרת טיפולים קצרה של גלי הלם הראו כי הכאבים בגב חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. חשוב לציין כי הטיפול בגלי הלם ידידותי לגוף וכן הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי גלי ההלם לטיפול בכאב מוכרת בארץ ובחו"ל. כמו כן, השימוש באמצעות גלי הלם לטיפול בבעיות שונות מקובל ונפוץ בקרב אורתופדים, רופאים ובתי חולים הממליצים על טיפול זה בשל הידע שלהם על התהליכים הביולוגיים הקורים ברקמות בזמן השימוש במכשור גלי ההלם. כמו כן, אחוזי ההצלחה הטובים של טיפול בגלי ההלם – מעל 90% הצלחה! הוכחו כיעילים ביותר לאנשים הסובלים מכאבי כתפיים, מרפקים, ברכיים, כף הרגל ועוד. כמו כן הטיפול בגלי הלם מתאים לאנשים הסובלים מבעיות דורבן וגיד אכילס, ולכן לאנשים הסובלים מדלקות או שחיקת סחוס מומלץ כפתרון אידיאלי לריפוי משורש הבעיה עצמה ולא רק בהקלה על הכאבים. חשוב לזכור כי טיפול בגלי הלם נמצא כפתרון אידיאלי למגוון בעיות הסתיידויות ודלקות כרוניות. כמו כן, היום כבר אין צורך בכדורים, זריקות או ניתוחים – הטיפול בגלי הלם אינו פולשני ולא כואב. ועם אחוזי הצלחה מרשימים: מעל 90% הצלחה ובהתחייבות!

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

Exit mobile version