Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לאיפור בדייט ראשון – למראה מהמם

קרדיט: freepik

את מתרגשת לקראת היציאה אתו לדייט ראשון, אבל איך תתאפרי? איפור הוא דרך קסומה לשפר את היופי הטבעי שלך ולעזור לך להרגיש בטוחה יותר. אלא שמציאת המראה המושלם היא לא תמיד ברורה, במיוחד אם את לא מומחית באיפור, אבל אל דאגה!

המשיכי לקרוא כדי לקבל את מיטב הטיפים לדייט ראשון.

  1. להכין את העור לאיפור

שטפי את הפנים לפני שאת מורחת עליהם קרם כלשהו. עור נקי יעזור לאיפור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, וגם ישמור על בריאות העור. השתמשי במים פושרים ובמוצר ניקוי עדין כדי להשאיר את העור רענן.

מרחי כמות נדיבה של קרם לחות על הפנים והצוואר. הקרם ישמור על תחושה נעימה ויספק לוח חלק לאיפור שלך. כל שעליים לעשות זה למרוח קצת קרם או שמן ולשפשף עם קצות האצבעות בעדינות, כדי להחדיר אותו לתוך הפנים (היזהרי בקרבת העיניים). הדייט שלך בטח יבחין בעור הזוהר שלך. כיוון שלכול אחת יש עור שונה, השתמשי בכמות המתאימה לך ביותר:

הספת פריימר (primer), מותאם לסוג העור שלך תעזור לאיפור להחזיק מעמד.

  1. שלבי המייקאפ

השתמשי במברשת או בספוג כדי למרוח את קרם הבסיס. התחילי בקטן והמשיכי לפי הצורך, כדי שהבסיס לא ייראה כמו עיסה. השתמשי בתנועות סיבוביות והחדירי את הבסיס לתוך העור עד שהגימור יהיה חלק. אם את רוצה להשיג מראה טבעי יותר נסי קרם BB כהה או קרם קל משקל. אלה יעניקו מעט כיסוי אבל יאפשרו לעור הטבעי שלך לזרוח. אם את רוצה יותר גלאם, עדיף לבחור בבסיס נוזלי שיעניק לעור שלך לוח נקי עליו תוכלי לעבוד.

הוסיפי בעדינות קונסילר מתחת לעיניים ועל כתמי עור. בחרי בגוון קונסילר שיהיה בהיר בשני גוונים מגוון העור שלך, כדי להאיר את הפנים.

פזרי פודרה שקופה ורופפת על המצח, האף והסנטר ובכול מקום שבו מרחת קונסילר.

מרחי כמות קטנה של ברונזר (bronzer) כדי להוסיף עומק וצבע לפנים. השתמשי במברשת, ובעזרת משיכות קלות ומעגליות צרי את המספר 3 העובר מהמצח לאורך עצם הלחי ולמטה אל קו הלסת.

הוספת היילייטר (highlighter) תעניק זוהר לפנים. מרחי את המוצר על הנקודות הגבוהות של הפנים: החלק העליון של עצמות הלחיים, עצמות הגבות, ובמורד גשר האף. שימוש בפחות היילייטר יקנה לפנים זוהר עדין יותר.

כעת כל שנותר לך זה לאפר את העיניים ולהוסיף סומק ללחיים!

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר שובבים >> https://www.shovavim.co.il/

Exit mobile version