Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לבחירת מטבח מושלם!

המטבח הוא אחד החללים המשמעותיים בבית ומבלים בו לא מעט זמן – אם בעשיית פעולות הקשורות להכנת האוכל כגון, בישול ואפייה ואם בפעולות אכילת האוכל עצמו עם בני המשפחה. במידה והחלטתם לשדרג את המטבח הישן ולהשקיע באחד חדש, כדאי שתבדקו היטב שהמטבח שאתם רוצים יהיה מיוצר מחומרים איכותיים ושהוא יהיה מתוכנן כראוי, כך שתוכלו להנות ממנו לאורך זמן רב. עקבו אחרי הטיפים שלנו ותהיו בטוחים שתבחרו מטבח מושלם ומעוצב לטעמכם.

קרדיט PIXABAY

תו תקן

הידעתם שגם למטבחים יש תו תקן? זה מבטיח שהם עברו בדיקות בטיחות מכל הסוגים, כך שהשימוש בהם יהיה הכי בטיחותי שרק אפשר. יתרה מזאת, תו התקן מעיד על איכות החומרים ממנו מיוצר המטבח והכי חשוב הוא מבטיח את תקינות המטבח. לכן, כאשר אתם מגיעים לרכוש מטבח, וודאו שיש לו תו תקן.

בחירת חברת מטבחים

רכשו את המטבח מחברה מקצועית ועם המלצות וחוות דעות חיוביות. במידת האפשר, בקשו גם לראות עבודות בפועל אצל לקוחות החברה. מטבחים מגיעים בסגנונות שונים. צפו בקטלוגים של החברה ובדקו לאיזה סגנון אתם מתחברים. זה יכול להיות מטבח כפרי, מטבח איטלקי, הייטקי, מודרני וכו\'. אם יצאתם מבולבלים, תמיד תוכלו להיעזר בבעל מקצוע כמו מעצב פנים (וודאו שהוא בוגר לימודי עיצוב פנים ושיש לו ניסיון בתחום לפחות של 5 שנים). כך תוכלו גם להיות בטוחים שעיצוב המטבח הנבחר, יתאים גם לקו העיצובי של כל שאר הבית.

החומרים מהם מיוצר המטבח

מטבח לא מחליפים כל כמה שנים, אלא נשארים איתו לאורך זמן. על כן, חשוב לבחור בחומרים איכותיים ולא להתפשר על חומרים זולים, שגם לא יהיו אמינים ועשויים לגרום לסדקים ושברים במטבח. יש לוודא שהעץ ממנו עשויים ארונות המטבח הינו עץ חזק ואיכותי כמו אלון אגוז או דובדבן. מומלץ גם לשים לב לרמת הפרזול של המטבח ולבדוק שלא מדובר על מתכות זולות, שעם הזמן עשויות להחליד או אפילו לגרום לקריסה של מדפים במטבח.

להתאים את המטבח לצרכים שלכם

אם אתם אוהבים מאוד לארח, כדאי לרכוש מטבח שיהיה גדול, מרווח, עם מספיק מקומות אחסון והכי חשוב מאובזר במערכות כלים ומוצרי חשמל רבים. במידה ואתם משפחה קטנה, מטבח קטן עשוי גם הוא להספיק עבור הצרכים שלכם. נסו להוסיף אי, שמצד אחד שלו יהיה עם כסאות בר גבוהים בו תוכלו לאכול ארוחות בוקר וערב ומצדו האחר, יהיה עם מגירות, בהן תוכלו להשתמש לאחסון כלי המטבח.

מחיר ואחריות

אם ראיתם מטבח ואהבתם אותו, לפני שאתם ניגשים לרכוש אותו, מומלץ שתראו שהמחיר אכן מתאים ועומד בתקציב הכספי שלכם. אל תשכחו גם לבדוק פרטים לגבי החומרים מהם מיוצר המטבח, מה בדיוק הוא כולל, מה מבחינת הפרזול והכי חשוב – בדקו שיש לכם אחריות של לפחות 5 שנים.

Exit mobile version