Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לבחירת מעסה מתאים לכל מטופלת או מטופל

כיום, יש המון מעסים המציעים מגוון סוגים של עיסויים כמו, עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי תאילנדי, עיסוי אבנים חמות, עיסוי איורוודה , עיסוי רפואי, עיסוי לנשים בהריון, עיסוי לספורטאים ועוד. כל עיסוי שונה ולכל עיסוי יש את המטרות שלו.

איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים את המעסה המתאים והטוב ביותר עבורכם? בדיוק בשביל זה, הכנו את הכתבה הבאה. בכתבה נשתף בטיפים מועילים שיעזרו לכם בבחירת המעסה.

הכתבה בשיתוף עם פורטל מטפלים בעיסוי ורפואה משלימה בפריסה ארצית. היכנסו לפורטל ותוכלו להזמין עיסוי בירושלים, עיסוי בתל אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ.

קרדיט צילום :FREEPIK

טיפ מס' 1 – חפשו מעסה מומלץ

תוכלו לשאול חברים ובני משפחה לגבי מעסה מומלץ וכמו כן אפשר גם לעשות חיפוש באינטרנט ולקרוא המלצות וביקורות על מעסים באזור שלכם.

טיפ מס' 2 – ניסיון והתמחות

אם איתרתם כמה מעסים מומלצים, בדקו כמה שנות ניסיון יש להם בתחום והאם יש להם התמחות בעיסוי ספציפי. כך גם תוכלו להבטיח שהעיסוי שתקבלו יהיה מותאם לכם והכי חשוב יהיה אפקטיבי עבורכם.

טיפ מס' 3 – כישורי תקשורת

כישורי תקשורת טובים חיוניים לחוויית עיסוי מוצלחת. מעסה טוב צריך להקשיב לחששות שלכם, לספק הסברים ברורים על תהליך העיסוי ולוודא איתכם שהעיסוי לא מכאיב לכם (כמובן שגם עליכם לומר אם העיסוי מכאיב או לא וזאת עוד לפני שהמעסה שואל אתכם).

טיפ מס' 4 – זמינות ומיקום

בדקו את הזמינות והמיקום של המעסה. בדקו האם יש לו שעות שמתאימות ללוח הזמנים שלכם, האם נוח לכם להגיע אליו, האם יש אפשרות שהוא יגיע אליכם הביתה וכו'.

טיפ מס' 5 – סמכו על האינטואיציה שלכם

חשוב מאוד שתרגישו נוח ובטוח עם המעסה שלכם. אם משהו מרגיש לא נעים או לא נוח, אל תפחדו לומר את הדברים או אפילו לעזוב אותו ולמצוא מעסה אחר. זכרו שהנוחות ושביעות הרצון שלכם צריכים להיות במקום הראשון והם כמובן חשובים לחוויה כולה.

טיפ מס' 6 – בדקו מהו המחיר המבוקש

המחירים של העיסויים משתנים ממעסה אחד לאחר. על כן, על מנת שתוכלו להימנע מבחירת מעסה שמחירו לא תואם את התקציב שלכם, מומלץ שתשאלו מראש מהו המחיר המבוקש על העיסוי.
אם המחיר מתאים לכם, לכו על זה. אם לא, חפשו מעסה אחר.

כמה מילים לסיכום…

לסיכום, כאשר מדובר על בחירת מעסה, אין ספק שהדבר דורש מחקר וגם הפעלת שיקול דעת מתאים. חפשו מעסה מומלץ מורשה, בדקו ניסיון ותחום התמחות, בדקו את כישורי התקשורת, את הזמינות, המיקום והכי חשוב תסמכו על האינטואיציה שלכם ואל תשכחו לשאול את המחיר מראש (כל זאת על מנת שלא תהיו מופתעים בסוף העיסוי).
ישמו את הטיפים שלנו שהוזכרו לעיל ואנחנו מבטיחים לכם שתוכלו למצוא את המעסה המושלם שיספק לכם חווית עיסוי שתהיה לא רק מרגיעה אלא גם מהנה.

Exit mobile version