Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לבחירת ריהוט לבית

רהיטים לבית

רכישת ריהוט לבית מומלץ להסדיר בחנות בוטיק לרהיטים כמו רהיטי שורש. בשונה מרשתות כלי הבית, חנות זו מתרכזת רק ברהיטים ועל כן גם מספקת מבחר גדול יותר וגם דואגת לכך שכל רהיט יהיה עשוי מחומרי גלם איכותיים והברגות והדבקות חזקות ביותר. במילים אחרות, כשאתם עובדים עם אנשי מקצוע, אתם הולכים על בטוח ורוכשים ריהוט יציב, עמיד ולאורך זמן. במקבץ הטיפים שלפניכם נספק את כל המידע על בחירת רהיטים מחנות זו.

אז מה הם הטיפים לבחירת ריהוט לבית?

טיפ מס' 1 – תכנון המבנים של הרהיטים הנדרשים

לכל מקום בבית יש לאפיין מהו הרהיט הנדרש ולתכנן אותו מבחינה מבנית. בכניסה לבית, נהוג להציב מערכות ישיבה ושידת מדפים שנקראת קונסולה . היא משמשת להנחת חפצי האורחים בחלק העליון בעוד המדפים למטה משמשים לאחסון פריטי רכוש שלכם. יש להחליט האם קונסולה זו תהיה בת 3 או 4 קומות. שידות עץ בחדרי מגורים – כמה מדפים יהיו בהן? האם הספריות שלכם יהיו מבוססות על עיצוב מודרני לבן או אותנטי עץ ומתכת שחורה? האם רכיב האחסון המרכזי בסלון יהיה מזנון? אם הסלון מאד קטן, ניתן לבחור קונסולת מדפים לקידוח בקיר. ניתן גם לשלב מזנון רצפה עם מזנון קיר לסלון.

טיפ מס' 2 – תכנון העיצוב של הרהיטים הנדרשים

עיצוב פריטי ריהוט לבית נעשה על פי המראה של החדרים. במידה והבית חדש לחלוטין, תובילו עיצוב חדש. ניתן ליישם עיצוב אותנטי על טהרת העץ והפרזול השחור, או מודרני על טהרת עץ האלון המולבן והפרזול הלבן, או לבחור בקונסטרוקציות צבעוניות לחלוטין במיקומים מסוימים בבית. במידה ומדובר על ריהוט לבית להוספה עבור הקיים, יש להיעזר ברהיטים הקיימים בו או בתשתיות שברצפה ובתקרה (עבודות גבס, פרקטים ושטיחים) בתור רפרנס.

טיפ מס' 3 – ממשו את הבחירה בהדמיית מחשב

הדמיית מחשב היא כלי וירטואלי של חנות הרהיטים המקצועית, אשר מאפשרת לכם לבחור את הרהיטים לבית שתכננתם בשני הטיפים הקודמים. מומלץ לבדוק גם אלטרנטיבות ובכל מקרה – יש לעשות זאת כשאתם בחדרים בהם נדרש הריהוט החדש, על מנת להשוות בין תמונותיו בהדמיית המחשב לבין הפנורמה שלו לווידוא שאכן נוצרת התאמה ויזואלית. בדרך זו, ניתן לבחור ריהוט לבית ביעילות ובקלות ולבצע הזמנה בסיום. לא לשכוח לבדוק מידות!

Exit mobile version