Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טיפים לטייל באירופה נכון!

כמו טיולים בכל אזור אחר בעולם, גם טיולים באירופה מצריכים תכנון מראש, הקצבת תקציב לטיול, סימון יעדים נבחרים, רכישת ציוד לטיול ועוד. אם אתם מתכננים לארוז את המזוודה לכיוון אירופה, הכנו עבורכם את כל מה שהמטייל הישראלי-אירופאי צריך לדעת. הקדישו 3 דקות קריאה, "תצטיידו" בידע ותטיילו באירופה בצורה נכונה.

מתכננים טיול לרומא? אולי ללונדון, סקוטלנד ואירלנד? מה לגבי פריז הרומנטית כל כך? ככה או ככה, אתם תוכלו לטייל בצורה נכונה אם תתכננו את הטיול נכון ומראש. בכדי לוודא שאתם לא מפספסים משהו שאתם חולמים עליו, ובכדי לסמן V על האטרקציות השונות, יהיה חשוב להתחיל קודם כל עם התקציב לטיול שלכם. אם כך, כמה כסף כדאי לייעד עבור טיול באירופה? אחד הפקטורים הכי חשובים הוא, הפקטור של אורך הטיול וסוגי בתי המלון שתלונו בהם.

תכנון תקציב לטיול באירופה

אם אתם מתכננים טיול באירופה, סיור בוותיקן בעברית או טיול בפריז, אתם קודם כל צריכים לתכנן תקציב לטיול שלכם. בעוד שטיול קצר (של מקסימום שבוע) יעלה לכם אלפי שקלים בודדים ועד 10,000 ₪ בממוצע, טיולים ארוכים משבוע יעלו לכם גם עשרות אלפי שקלים.

אם כך, תכננו נכון את התקציב ותוכלו להנות מכל מה שלטיול וליבשת האירופאית יש להציע לכם. אם אתם יודעים שאתם עומדים ללון במלונות 5 כוכבים, תתכננו תקציבים בהתאם. לינה כפרית באירופה? גם לא מאוד זולה, תבדקו את המחירים מראש.

 תכנון יעדים נבחרים מראש

שמעו לנו, לא משנה לכמה זמן תחליטו שאתם טסים לאירופה, זה לא יספיק לכם בכדי לסמן V על כל היעדים שאתם מעוניינים לבקר בהם. בין אם אתם תטים לשבוע, לפחות או יותר משבוע, בכל מקרה תהיו נכונים להתפשר מראש על מספר יעדים שאתם חולמים להגיע אליהם.

אם תוותרו מראש על מספר יעדים שמורכב מדי להגיע אליהם במסגרת זמן הטיול,  תוכלו לנפוש בצורה הרבה יותר רגועה. לא תהיו במרדף אחרי הזמן, תנו לעצמכם להרגיש בנופש. אם תתכננו נכון את מגוון היעדים השונים, תצליחו להשחיל פנימה ללו"ז גם סיור בוותיקן בעברית ועם מדריך מנוסה.

 תמונה: pexels

רכישת ציוד לטיול באירופה

בין אם אתם מתכננים סיור בוותיקן בעברית ברומא, או שמא אתם בכלל בכיוון של פריז וצרפת בכלל, אתם תצטרכו ציוד נכון. אם אתם יודעים שאתם עומדים לטייל ולעשות HIKING (הליכות רגליות בטבע), תרכשו את הציוד הנכון לסוגי הטיולים האלו.

ההנאה שלכם תקום ותיפול על סוג הציוד שלכם. אם אתם יודעים שאתם בעיקר מאלכם. אם אתם יודעים שאתם מסוג המטיילים האורבניים, אמנם לא יהיה צורך בנעלי הרים, אבל כן תצטרכו נעליים נוחות. מעבר לכך, יהיה כדאי להיכנס לחנויות של ציוד למטיילים ולקבל המלצות נוספות.

 

Exit mobile version