Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טכנולוגיות ליישור שיניים ב-2020

ישראלים רבים סובלים משיניים עקומות ומבעיות נוספות שאפשר לתקן באמצעות שיטות שונות ליישור שיניים. תחום האורתודונטיה מתפתח במהירות בעשורים האחרונים, כיום המומחים יכולים להציע למטופלים שיטות חדשניות ומתקדמות יותר בהשוואה לסמכים המתכתיים ולשיטות הקלאסיות הקודמות ליישור שיניים.

שיטות מודרניות ליישור שיניים

תחום האורתודונטיה נחשב להתמחות ספציפית בעולם רפואת השיניים, התחום עוסק בטיפול בפגמים שונים בסגירת הפה. יש בעיות שונות המחייבות טיפול אורתודנטי, מעבר למטרה העיקרית להזזת השיניים כדי להשיג את החיוך המושלם. בעשור האחרון המודעות למראה החיצוני הולכת וגוברת, בין היתר בגלל הרשתות החברתיות ותמונות הפרופיל והסלפי. באמצעות טיפול מקצועי אפשר לשפר את תפקודי המשנן והסגר, לתקן חוסר התאמה בין הלסתות, להזיז שיניים למקום הנכון ולשנות את מנח השיניים כדי ליהנות מחיוך מושלם וממראה אסתטי מרשים ואטרקטיבי.

אחד הטיפולים הנפוצים מבוסס על סמכים מתכתיים, זו שיטה מוכרת ויעילה ליישור שיניים אך כיום ב-2020 יש שיטות מתקדמות ואיכותיות יותר. בשיטת הסמכים מכניסים חוטי מתכת לתוך הסמכים, הסמכים עשויים מפלדת אל חלד או מחומר קרמי המבטיח אסתטיות טובה יותר. החוטים המחוברים להתקן האורתודנטי מפעילים לחץ על הסמכים, כך מופעל כוח על השיניים ונוצר תהליך הגורם להזזת השיניים למקום הרצוי.

צילום: rawpixel

הטכניקות המודרניות ליישור שיניים ב-2020 הן:

יתרונות יישור שיניים בשיטת אינויזליין

שיטת הקשתיות השקופות נחשבת למתקדמת טכנולוגית, היא מקצרת את משך הטיפול ומתאימה למבוגרים ולבני נוער. זו שיטה אסתטית מאחר ולא ניתן לראות את הקשתיות השקופות, לכן המטופל יכול להסתיר את העובדה כי הוא עובר יישור שיניים, ובסוף הטיפול הוא זוכה לחיוך מושלם. שיטת אינויזליין ליישור שיניים מותאמת למצב הפה והשיניים של המטופל, כמו כן המטופל יכול לראות מראש את תוצאות הטיפול בגלל ההדמיה הממוחשבת, הוא גם יכול לאכול בנוחות ולשמור על היגיינת השיניים מאחר ואפשר להסיר את הקשתיות כאשר אוכלים ומצחצחים שיניים.

המאמר נכתב בשיתוף: טיפולי יישור שיניים כדאי לעבור רק אצל ד"ר עיני – אורתודונט מומחה ובעל ניסיון עשיר ליישור שיניים. ד"ר עיני הוא יו"ר לשעבר של האגודה האורתודנטית בישראל, הוא מרצה מוערך בכל העולם ומנהל שתי מרפאות מומחים ויישור שיניים.

Exit mobile version