Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טסים לברוקלין למרכז חב"ד? חסכו בכרטיס הטיסה!

אם אתם עומדים לטוס לברוקלין, למרכז חב"ד הידוע, אין שום סיבה שבעולם שתצטרכו לשלם ביוקר. כרטיסי טיסה, כידוע, מאפשרים להגיע לכל מקום בעולם כמו על כנפי נשרים אך מה עם המחירים? חשוב שתדעו שיש גם טיסות זולות לחו"ל. יש דרכים טובות שיעזרו לכם לחסוך ובכסף שתחסכו תוכלו לעשות שימושים הרבה יותר טובים, נכונים, מועילים ונחוצים מאשר להעשיר את חברות התעופה.

מרכז חב"ד בברוקלין, אשר בו נהג להתפלל וללמוד הרבי מלובביטש, הינו מרכז העצבים והמוח של החסידות. החסידות, שידועה בכך כי היא שולחת שליחים לכל קצווי העולם, מושכת אל המרכז בברוקלין עם רב, חרדים, דתיים וגם חילונים. הם מגיעים את בתי המדרש והספריות העצומות. הם מגיעים לבית הכנסת ואל הישיבות. רבים מגיעים על מנת לראות את המקומות שבהם נהג הרבי לחלק את הדולרים המבורכים. אך מה בעניין אותן טיסות זולות לחו"ל שבעזרתן תוכלו לחסוך כסף רב? יש לנו את הטיפים שיחסכו בשבילכם.

טיסות זולות בעזרת השם (והאינטרנט)

יהודי ירא שמיים שמחפש טיסות זולות לחו"ל יוכל לנסות ולהתפלל לבורא עולם בבקשה שימצא לו כרטיס טיסה בחצי חינם. אנו סבורים שאת התפילות המבקעות שערי שמיים כדאי לשמור לדברים אחרים. כאשר עומד לרשותנו הכלי הטכנולוגי שנקרא אינטרנט, פשוט צריך לנצל אותו בתבונה ואז הנס יקרה מאליו.

צילום: חופשי

לנס, הפעם, אפשר לקרוא בשם אליס. אין זו אליס מארץ הפלאות כי אם שם של אתר שהוא גם מנוע חיפוש לטיסות זולות. על מנת לאתר את כרטיסי הטיסה הזולים, יש להשתמש במנוע החיפוש ולמלא אותו בפרטים הבאים. יש לבחור את הזמן שבו אתם רוצים לטוס לברוקין, למרכז חב"ד. יש לבחור את הזמן שבו אתם צריכים לחזור ארצה (במידה ואתם רוצים טיסה הלוך ושוב). אחרי שבוחרים את היום המתאים ואת היעד, הטכנולוגיה של האתר עושה את כל השאר. האתר למעשה מחובר לכל חברות התעופה שבעולם (או לפחות לרוב הגדול של החברות). אז מה שבעצם קורה זה שאתם כאילו מחפשים בכל החברות כדי למצוא את החברה הכי הכי זולה. מתקבלת על המסך רשימה של כל החברות והטיסות שיוצאות לברוקלין בזמן הרצוי לכם. כל מה שנותר לעשות זה לבחור את כרטיסי הטיסה בחברה שמציעה אותם יותר בזול מכל השאר.

טיסות זולות, לא רק ברגע האחרון

כדי למצוא טיסות זולות, אפשר אך לא חייבות לנסות גם להזמין כרטיס בשיטת הרגע האחרון. לפעמים ניתן למצוא בצורה כזאת כרטיסים בהנחה גדולה אבל הבעיה היא שעשויים לגלות שהטיסות מלאות או שהמחירים דווקא התייקרו. הדבר היפה הוא שבזכות אתרים כמו אליס, אפשר לקבל בכמה רגעים את הרשימה של כל הטיסות והחברות הפנויות שתוכלנה לקחת אתכם לברוקלין, למרכז חב"ד. ואם לא מוצאים טיסה שמגיעה באופן ישיר, תמיד אפשר לנסות את טיסות הקונקשן. למעשה, לפעמים כאשר בוחרים לטוס עם טיסת קונקשן, הדרך אומנם מעט מתארכת מבחינת הזמנים אבל מצד שני, אפשר להגיע למחירי טיסה זולים להפתיע.

יותר זול מבדרך כלל

עובדה מעניינת נוספת היא שאתר חיפוש הטיסות מאפשר למצוא טיסה זולה לברוקלין גם בדרך אחרת. אפשר לבחור במקום תאריכי יציאה או חזרה, את הטיסה הזולה. מעדכנים את המערכת בכך שמועד הנסיעה גמיש ואז, מקבלים כל מיני תאריכים שבהם הטיסות הן יותר זולות מאשר בדרך כלל. אז מתי שאתם רוצים לטוס ולבקר במרכז חב"ד, לפני שאתם מזמינים טיסה, תזכרו את הטיפים הללו שיחסכו לכם כסף רב.

Exit mobile version