Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

טרנד חדש בעולם האירועים: שיר במתנה באולפן הקלטות

תמונה: יח"צ

מוכנים לשדרג את האירוע שלכם? שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי יהפוך את האירוע שלכם למיוחד ומקורי.
באמצעות שיר שאתם בוחרים, בהקלטה המתאימה לכל גיל ולכל אירוע – אתם הולכים להפתיע את האורחים בביצוע שלכם או להפתיע את מי שחוגג אירוע.
למי מתאים להקליט שיר במתנה לאירוע? באילו אירועים משמיעים שיר שהוקלט באולפן הקלטות? כיצד מתנהל תהליך ההקלטה באולפן? ומה לגבי קליפ במתנה לאירוע?

שיר במתנה לאירוע: כל הגילאים, כל האירועים

בשנים האחרונות הטרנד החם ביותר באירועים מכל הסוגים הוא שיר במתנה באולפן הקלטות, שיר המוקלט באולפן הקלטות מקצועי ומיועד לאירועים בלבד.
הקלטת שיר מתבצעת עבור אירועים רבים: הקלטת שיר לבת מצווה או בר מצווה, הקלטת שיר לחתונה, שיר ליום הולדת של הורה, שיר במתנה לסבתא וסבא, הקלטת שיר פרידה מעובד או שיר לאירוע חברה והקלטות רבות נוספות לאירועים משמחים.
הקלטת שיר לאירוע יכולה להתבצע בכל הגילאים, מתאימה לנשים וגברים ומתאפשרת בהקלטת יחיד, הקלטה זוגית וכן הקלטת שיר קבוצתית באולפן הקלטות.
כל האפשרויות פתוחות בפניכם כדי להפתיע בעצמכם את האורחים כמרכז האירוע או להפתיע את חוגגי האירוע עם שיר במתנה.

לא צריך לדעת לשיר

אולפן הקלטות מקצועי מתקשר לזמרים הגדולים, בעשור האחרון המגמה השתנתה ואולפן הקלטות להקלטת שיר לאירוע מאפשר לכל הישראלים להגיע להקליט שיר לכל מטרה.
המחנה המשותף של מרבית המקליטים שיר קאבר לאירוע הוא החופשית לזייף – הקלטת שיר לאירוע לא דורשת יכולות שירה והמקליטים מגיעים כדי להפתיע וגם ליהנות מתהליך ההקלטה המשחרר.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקלי יערוך את קולם של המקליטים כך שיחד עם איכות סאונד גבוהה, המפיק המוזיקלי ידאג גם לתיקוני זיופים במידה ואלו היו.

הקלטת שיר לאירוע? רק באולפן הקלטות מקצועי!

אחרי שבחרתם שיר וקבעתם את היום בו אתם מגיעים להקליט, תהליך הקלטה באולפן הקלטות מקצועי הוא פשוט ולא מלחיץ.
במהלך הקלטת השיר ילווה את המקליטים מפיק מוזיקלי מנוסה בהקלטות שיר לאירוע, המפיק ידע לכוון ולסדר אתכם לפני ההקלטה וכן לעצור את ההקלטה במקומות המתאימים לצורך תוצאה סופית טובה יותר.
אולפן הקלטות מקצועי מאובזר בציוד סאונד מתקדם ובידוד אקוסטי איכותי, כל אלו נועדו ליצירת איכות סאונד גבוהה שתאפשר לכם לקבל תוצאה איכותית כמו הזמרות והזמרים הגדולים.

האם כדאי להפוך את השיר לקליפ בהפתעה לאירוע?

מקליטי שיר במתנה לאירוע בוחרים להפוך את השיר שהקליטו באולפן לקליפ, הפתעה ויזואלית שתאפשר לזוז ולשיר בקליפ לאורחים או קליפ הפתעה לאירוע.
בדומה להקלטת השיר, השתתפות בקליפ אינה מסובכת ובעיקר חוויה מהנה, את הקליפ מצלמים בתנועות שפתיים ולאורך כל השיר משתתפי הקליפ יבחרו האם להצטלם שרים או אם הם מעוניינים לרקוד יחד עם המוזיקה.
במהלך הקליפ תוכלו להצטלם עם חולצות ואביזרים שונים, בסיום המפיק יערוך את הקליפ בעריכה מקצועית.

 

 

 

Exit mobile version