Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יום גיבוש וכיף לעובדים בתל אביב 

כבעלי חברה, בוודאי תשמחו להעלות את הרגשות החיוביים של העובדים שלכם ולשפר את מערכת היחסים אשר שוררת בינכם, בעשור האחרון, השכילו להבין הרבה בעלי חברות כי המענה לכך הוא יציאה מן השגרה אל פעילות גיבוש לצוות בתל אביב. על מנת שלא לגרום לכדי שיבוש בשגרת העבודה של החברה שלכם ועל מנת לתרום לתחושת החגיגות של יום פינוק בתל אביב, נהוג לבחור בערב גיבוש ואין כמו העיר תל אביב, אשר מציעה בעבורכם מנעד נרחב של אפשרויות. מידע נוסף אודות ימי כיף אפשריים בתל אביב לחצו כאן. להלן מספר אפשרויות מומלצות.

רעיונות ליום גיבוש וכיף בתל אביב

ניתן ללכת אל אחת מההופעות של האומנים הבין לאומיים, כמו למשל – הופעה של דל ריי או קנזס. ישנה אפשרות גם לצפות בהופעה מוזיקלית של להקות ושל זמרים מישראל, בהרבה ז'אנרים וסגנונות של מוזיקה, או ללכת ביחד למופע של סטנד אפ שך אחד הסטנדאפיסטים המובילים במדינת ישראל.

ניתן גם ללכת להרצאה, הן בנושא אשר קשור לחברה שלכם והן בנושא כללי וחלק מהם יתבססו על אינטראקציה לחלוטין עם הקהל או כל מיני סימולציות בהן העובדים שלכם ייטלו חלק.

צילום: 123RF

תל אביב מהווה את אחד מהמרכזים של תרבות במדינת ישראל. בה פועלות מספר תיאטראות בעלות שם והצגה בהם מהנה במיוחד, ניתן לבקר בהצגה אשר קשורה לתחום החברה שלכם או לסוגיות בעלי משמעות ביחס לחברה שלכם. יום כיף וגיבוש שיעשיר את הידע של העובדים ביגטיים.

יום כיף לעובדים בתערוכת הטיטאניק הידועה לכח, תתקיים בעונת הקיץ, הינה תערוכה נפלאה, שנותנת להיכנס לתוך אוניה ידועה, לשוטט בין החדרים המשוחזרים ולצפות בהרבה פריטים אורגינליים אשר הוצאו מן הים. ברור שישנה אפשרות לחשוב על עוד תערוכות.

כנס הגיימינג בעיר תל אביב, אשר כולל בתוכו זירות של משחק וכן תפקידי משחקם, ייתן בידי העובדים שלכם להשתחרר וליטול חלק בפעילות מאתגרת וכיפית. מי שיהיה מעוניין לשחק במשחק יותר מסורתי, יוכל להשתתף במשחק פיינטבול, באולינג או כל משחק בסגנון הזה.

באם חשקה נפשכם בבילוי קצת יותר עממי, באפשרותכם ליהנות ביום גיבוש לצוות מן סיורים בתל אביב בשווקים הצבעוניים של העיר תל אביב. שיעור בהיסטוריה של העיר תוכלו לקבל בסיור מיפו לדרום תל אביב וכל מיני אתרי תרבות ביחד עם אתרים היסטוריים יספרו לכם את סיפור העיר והיישוב היהודי בה. רצועת החוף של העיר תל אביב תיתן בידכם ביצוע של פעילות שונה, החל מטיולים באופניים לאורכה ולרוחבה של העיר בחלקה הצפוני, במקומות בהם ניתן וכלה במקום של מתחמי פינוקים או מכון ספא ורפואה הוליסטית. חלופה אפשרית אחרת הינה מתחם של מיסטיקה אשר יציע בעבורכם קריאה בקלפי טארוט ותחזית של נומרולוגיה.

Exit mobile version