Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יום האהבה הבינלאומי 2018: המלצות למסעדות כשרות

ביום רביעי הקרוב, נחגוג את הוולנטיינס דיי, יום האהבה לשנת 2018, לשם כך, ריכזנו עבורכם רשימת מסעדות כשרות כמובן אשר מציעות אירועים ותפריטים מיוחדים. אז למה שלא תפנקו את בן\בת הזוג?

ביום רביעי, ה-14.2.18 ייחגג ברחבי הארץ הוולנטיינס דיי. זהו יום האהבה הבין לאומי. אז למה לחגוג עכשיו אם אני יכול לחגוג בט"ו באב אתם שואלים? למה לא בעצם. זהו עוד יום שבו אפשר לצאת עם בן \ בת הזוג לערב רומנטי זוגי ולשכוח לרגע ממטלות היום יום.

לצפוניים שבינינו, מסעדת טנדוקה יציעו מנות ספיישל כמו קרפצ'יו פילה דניס במשרה של עגבניות וזרעי כוסברה (48 שקלים); פולנטה תירס בתוספת ירקות גינה ואווז מעושן (48 שקלים); תבשיל כתף טלה בבישול ארוך ביין ושורשים על מצע פולנטה ופטריות יער (112 שקלים); קינוח זוגי סודי לאוהבים ועוד. מסעדת טנדוקה נמצאת ביקנעם המושבה. בנוסף, ארוחת שף וערב קריוקי זוגי תתקיים במתחם פלאג-אין ברמת ישי. התפריט יכלול מנות בסגנון אכול כפי יכולתך עם שתייה וקינוחים. המחיר לזוג הוא 380 ש"ח.

וולנטיינס דיי 2018. תמונה: באדיבות אתר pixabay.

למי שמחפש מסעדה אותנתית באווירה מיוחדת, מומלץ לבדוק את מסעדת אווה סאפיי המרוקאית שמציעה תפריט טעימות זוגי, או אם בא לכם להתפנק עם חברים מוצע גם תפריט קבוצתי ל-8 סועדים ומעלה. לפתיחה תקבלו טחינת הר ברכה מצויינת ומבחר סלטי הבית לצד לחם פרנה שמנמן; לראשונות תוכלו לבחור בין סלט שוק, קציצות ירק, קציצות דגים או פסטייה; בעיקריות תוכלו ללכת על טאג'ין קוסקוס צמחוני, טאג'ין לחי עגל, טאג'ין צלי כתף, או מנה זוגית של שדרת ספייריבס; ולקינוח עם ספינג', עוגיות מרוקאיות או מלבי.

עוד תל אביבית שמציעה חוויה לוולנטיינז דיי היא מסעדת פלורנטינה שחוגגת עם ספיישלים מתוקים, אווירה רומנטית וקוקטיילים מיוחדים.

אם ביין חשקה נפשכם, יקב אלכסנדר בבית יצחק מציע הרבה יין איכותי לצד מנות טאפאס חלביות ומוזיקה טובה.

לירושלמים, בר האימפריאל רד, במלון כרמים ישיק קוקטייל מיוחד לחג. בנוסף, יוכלו האורחים ליהנות מתפריט הבר. במלון ממילא תוכלו להנות ממסעדת רופ טופ שנמצאת על גג המלון ומשקיפה על ירושלים, מעבר לנוף תוכלו להנות גם מתפריט מיוחד וקוקטיילים לכבוד הוולנטיינז דיי שיצר שף המסעדה.

חשוב לציין, שכל המסעדות כשרות וברשתות יש צורך ללכת סניפים הכשרים הרשימה נמצאת באתרי הרשת. כמו כן, מכיוון שזהו יום מבוקש מומלץ להזמין מקום מראש.

Exit mobile version